فیلم کوتاه «به نام خدا» در کرج کلید خورد/ عدم حمایت رسمی مهم ترین دغدغه سازندگان البرزی است.


ساعت: 14:23
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۸
کد خبر: 1839779

علی بابایی مهم ترین مشکل در حوزه تولید فیلم در البرز را عدم حمایت ها عنوان کرد و افزود: متاسفانه بخش خصوصی و دولتی حمایت های لازم را در این زمینه انجام نمی دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تیتریک; فیلم کوتاه «به نام خدا» به نویسندگی و کارگردانی علی بابای در کرج کلید خورد.

کارگردان این فیلم در گفت و گو با تیتریک گفت: بمان علی قهرمان فیلم پیرمردی است که به دلیل ابتلا به سرطان آخرین روزهای زندگی خود را می گذراند و چون وارثی ندارد تصمیم می گیرد به باغی برود که در آنجا او زندگی می کند.خدا رحمت کند.

وی ادامه داد: رضا رباط، رویا جزینی، مجید زارع زاده، مرتضی کریمیان، محمد صالح آهنگر، حسین حلجی، روحان روستافر، بیتا کوشکی و مهرشاد کشاورز بازیگران این فیلم هستند.

بابایی عدم حمایت را مهمترین مشکل در حوزه تولید فیلم در البرز می داند و می افزاید: متأسفانه بخش خصوصی و دولتی در این زمینه حمایت لازم را انجام نمی دهند و باید همه موانع کار را برداریم و مسئولان هم در این زمینه هستند. نه با کارگردانان.”

کارگردان اثر گفت: نسخه بلند این اثر در حال تدوین است و به زودی برای پخش در رسانه ملی آماده می شود.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: این اثر هنری روز جمعه 30 اردیبهشت ماه ساعت 18 در پردیس سینمایی اکومال کرج اکران می شود.

سایر عوامل فیلم کوتاه: حسین کندری کارگردان، رویا جزینی دستیار کارگردان، برنامه ریز و طراح صحنه و لباس، رضا احساندار فیلمبردار، مهدی منفرد دستیار کارگردان، علی بابایی مدیر تولید، حسین حلاجا دستیار شیخلر صدابردار، آنونس. خالق و تدوینگر، رضا رباط طراح صحنه، رها بهشتی طراح گریم، علیرضا سرشار ایده و طراح، مجید زارع زاده مشاور لهجه، نیما کلندریان طراح صحنه، روهان مستاذر نشاتا و کشاه دستیار. کوشکی منشی صحنه و رقیه ایمانی طراح پوستر هستند.

12043f3f 5886 4045 aa36 c94e73737bcc خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید