فینچر با فیلم The Killer به سینماها بازگشت.

ساعت: 12:14
تاریخ ارسال: 11/01/1401
کد خبر: 1923481

دیوید فینچر کارگردان مشهور پاییز آینده با فیلم «قاتل» به سینماهای جهان بازخواهد گشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مووی وب، The Assassin به کارگردانی دیوید فینچر برای نتفلیکس تریلر فیلم مایکل فاسبندر و تیلدا سوینتون را منتشر کرده است که برای اکران در نوامبر 2023 برنامه ریزی شده است.

پس از یک دهه تاخیر، نتفلیکس بالاخره حقوق آن را از پارامونت خرید تا دیوید فینچر بتواند آن را کارگردانی کند.

این کارگردان برنده گلدن گلوب و 3 نامزدی اسکار در کارنامه خود با ساخت فیلم هایی چون شبکه اجتماعی، مونک، دختر گمشده، هفت و زودیاک شناخته می شود.

فینچر در حال همکاری مجدد با نویسنده Seven، اندرو کوین واکر برای فیلم The Killer است. واکر فیلمنامه فیلم های دیگری مانند گرگینه و برج خواب آلود را نوشته است.

اگرچه فینچر در 5 سال گذشته تقریباً به طور انحصاری با نتفلیکس کار کرده است، آنها به طور رسمی در نوامبر 2020 قراردادی 4 ساله امضا کردند تا این همکاری منحصر به فرد شود. او خالق برخی از بزرگترین پروژه های نتفلیکس در دهه گذشته از جمله «مناک»، «عشق مرگ و روبات ها»، «خانه ارواح» و «شکارچی ذهن» است.

فیلم «قاتل» برگرفته از مجموعه‌ای از رمان‌های گرافیکی فرانسوی نوشته الکسیس نولنت با تصویرگری لوک ژاکمونت است که داستان قاتل بی‌نامی را روایت می‌کند که پس از سال‌ها بهترین بودن در کارش، دیگر نمی‌خواهد یک قاتل باشد. اما باید به مشتریان خود پاسخ دهد. این مجموعه از سال 1998 تا 2017 منتشر شده است.

مایکل فاسبندر، نامزد اسکار و گلدن گلوب که در فیلم هایی مانند مردان ایکس، 12 سال بردگی و استیو جابز بازی کرده است، در نقش قاتل بازی می کند. زمانی گفته شد که برد پیت این نقش را بازی خواهد کرد.

این فیلم در چندین قاره و کشور از جمله نیواورلئان، شیکاگو، جمهوری دومینیکن و پاریس فیلمبرداری شده است. گفته می شود این فیلم در اواخر نوامبر در سانتو دومینگو فیلمبرداری شده است و فیلم تا اواسط مارس 2022 نهایی شده است.

این فیلم برای اکران در تاریخ 10 نوامبر 2023 توسط نتفلیکس برنامه ریزی شده است.

فینچر پیش درآمد فیلم معروف محله چینی ها محصول 1974 را برای نتفلیکس خواهد ساخت.

دیدگاهتان را بنویسید