قاتل گوش مرد جوان را برید

58 دقیقه از بامداد روز پنجشنبه 18 فروردین ماه، زمانی که افسر پلیس جوادی به بازپرس قتل کشیک دادسرای امور جنایی تهران از سقوط جسد مرد جوانی در میان بوته های پارک بعثت در ضلع جنوبی خبر داد می گذرد. سرمایه، پایتخت. .

وی به همراه تیمی از اعضای اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند. در تحقیقات اولیه مشخص شد این جوان با 40 ضربه چاقو کشته شده و همچنین گوش چپ و چهار انگشت دست راستش قطع شده است.

در اطراف جسد رد خونی وجود دارد که نشان می دهد مرد ناشناس با عامل جنایت درگیر بوده و قصد فرار از دست او را داشته که موفق نشده است. زنی که جسد را پیدا کرد و به پلیس گزارش داد، در تحقیقات گفت: در حال عبور از این پارک بودم، صدای دعوای دو مرد و صحبت به زبان عربی را شنیدم.

بی توجه به درگیری به خانه یکی از بستگانم رفتم اما شب هنگام برگشت با دیدن آثار خون در محل درگیری، به اطراف نگاه کردم، جسد را دیدم و به پلیس گزارش دادم.

وهابی بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران با تایید این خبر گفت: جسد برای مشخص شدن علت مرگ به پزشکی قانونی تحویل داده شده است و تحقیقات پلیسی برای شناسایی مقتول و عامل این مرگ مرگبار ادامه دارد. تعارض.”

دیدگاهتان را بنویسید