قانون این بود که دستمزد من در استقلال بیشتر باشد

قانون این بود که دستمزد من در استقلال بیشتر باشد

استقلال دوشنبه در هفته بیستم لیگ برتر با نتیجه دو بر صفر پیکان را شکست داد. امید حمیدی فر بازیکن استقلال درباره صعود استقلال گفت: این یک چیز عادی در فوتبال است. چند تیم سقوط کرده اند. فشار هواداران روی استقلال و پرسپولیس زیاد است. در چهار بازی توانستیم 12 گل به ثمر برسانیم. سعی می کنیم هواداران را راضی کنیم.

او درباره حواشی حضورش در استقلال و شایعات ناراضی بودن ساپینتو از او گفت: رابطه خوبی با هم داشتیم. زمانی که به استقلال آمدم صحبت های زیادی شد مبنی بر اینکه اگر حدود 10 روز به پیشنهادی پاسخ ندهم ساپینتو از من خوشش نمی آید تا اینکه ساپینتو تایید کرد که با استقلال قرارداد می بندم. از حرفی که زده شد کمی ناراحت شدم اما صبر کردم تا بازی کنم و توضیح بدهم.

بازیکن استقلال در واکنش به صحبت های قربان زاده، رئیس سازمان خصوصی سازی مبنی بر دو برابر شدن قرارداد بازیکنان در استقلال و درج نام حمیدی فر در صحبت هایش، گفت: قرارداد من در صنعت نفت بود. 100 میلیون تومان. قاعدتا وقتی به استقلال آمدم هر قراردادی که می بستم چند برابر می شد. آقای قربان زاده قرارداد قبلی من را ندیده بود که این را گفت. الان قراردادها بالاست من در سال اول در صنعت نفت 50 میلیون تومان درآمد داشتم، سپس 70 میلیون تومان و در سال گذشته 100 میلیون تومان درآمد داشتم. قانون این است که با تمدید قرارداد، حقوق افزایش می یابد. الان هم اگر با استقلال تمدید کنم قراردادم افزایش می یابد.

دیدگاهتان را بنویسید