قدرت موشکی ایران، بیو بحران آمریکاست.


ساعت: 15:33
تاریخ انتشار: 1401/01/11
کد خبر: 1818702

انتشار بیانیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت 13 فروردین؛

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با گرامیداشت 13 فروردین جمهوری اسلامی، عقب ماندگی آمریکا در رویدادهای جهانی را عامل توهمات رژیم تروریستی و مافیایی علیه این نهاد مردمی و انقلابی دانست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛ در بخشی از این بیانیه آمده است: با پیروزی انقلاب اسلامی و فروپاشی نظام 2500 ساله شاهنشاهی در 22 بهمن 57 و رای قاطع 2.98 درصد مردم ایران در یکی از کوچکترین انتخابات معاصر. تاریخ، نظام مقدس جمهوری اسلامی در 12 فروردین 1358 شکل گرفت و کشور از بن بست ناشی از سلطه آمریکا و بیگانگان خارج شده و به مدد هویت اسلامی و ایرانی وارد مسیر شکوفایی و پیشرفت می شود. و تثبیت آموزه های اسلام ناب محمدی (ص)، الگویی جدید و فراتر از اراده ابرقدرت های شرق و غرب. اداره کشور در مقابل ایران عزیز قرار گرفته است.

این بیانیه می افزاید: جمهوری اسلامی ایران با همه چالش های داخلی و خارجی ناشی از خصومت ها، شورش ها و بحران های نظام سلطه و استکبار بر خلاف سایر انقلاب های تاریخ معاصر، گام اول انقلاب را با اقتدار و اقتدار پشت سر گذاشته است. سربلندی در مرحله دوم درخشان تر از گذشته است، انقلاب اسلامی با دستاوردهای خیره کننده خود در عرصه های مختلف به ویژه در حوزه دفاعی و بازدارندگی که با موفقیت های اساسی همراه بود، خشم دشمن را برانگیخت.

در این بیانیه دستاوردهای 43 ساله میهن اسلامی به عنوان سرمایه ای ارزشمند و پشتوانه ای قدرتمند برای حرکت سریع و پرشتاب در چارچوب راهبرد «ایرانی قدرتمند» توصیف و برجسته شده است. مکتب، رهبری فرزانه و اهل بصیرت» که اکنون الگویی ارزشمند و سرنوشت ساز برای افراد و سایر جوامع برای رهایی از سلطه مستکبران است.

در این بیانیه با آموختن درس استکبار و ظرفیت تولیدی در مقابله با نظام سلطه و دین زور و باج خواهی ملت ها به سایر جوامع، دستاورد بزرگ جمهوری اسلامی ایران برای بشریت و اشاره به ظرفیت کنونی جامعه جهانی حکومت عدالت و حقیقت را درک کنید. تجربه دنیای بدون سلطه این است: اگر ملتی بخواهد عزت، استقلال و امنیت خود را حفظ کند، باید از سطح دفاعی بالایی متناسب با تهدیداتی که با آن روبه رو است، داشته باشد و خدا را شاکریم که کشور ما برای آن مهم ترین است. آرمان تمدن به برکت هوشمندی و تفکر عمیق رهبری عزیز، بصیرت و آگاهی ملت و عزم و اراده نیروهای مسلح و مدافعان نیروهای مسلح و مدافعان انقلاب و کشور در قدرت و دفاع است. بلوغ نظامی.ذهن

این بیانیه تضعیف و برهم زدن رشد و عمق دفاع و بازدارندگی ایران اسلامی را هدف اصلی دشمن برای نابودی و یا سپردن جمهوری اسلامی و ملت ایران به منویات و سیاست های نظام سلطه و صهیونیسم می داند. و خاطرنشان کرد: قدرت، محبوبیت و نفوذ موشکی منطقه ایران که با نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عجین شده و همواره مورد توجه جبهه متحد دشمنان نظام اسلامی به ویژه مافیا، بحران بیولوژیکی و بیولوژیکی بوده است. تروریسم آمریکا خط قرمز ملت ایران است. ایران نیرومند هرگز راه توانمندسازی کسانی را که از پیشرفت و امنیت آنها بازدارند و آنها را تضمین می‌کنند، بر اساس منویات و آرزوهای مقامات کاخ سفید و متحدان شرور آنها که می‌خواهند رسانه‌ها و تبلیغات شیطانی آنها را تحت فشار، برچسب، تهدید و یا اغوا کنند، تعریف و تعریف نکرده است.

این بیانیه با گرامیداشت یاد، نام، یاد و آرمان های والای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) و شهدای جاودانه انقلاب اسلامی، حراست مقدس، حریم حرم و عرصه های امنیت پایدار و پایدار به پایان می رسد. خدمت سردار دلا، شهيد سرلشكر حاج قاسم سليماني، دوازدهم فروردين، روز جمهوري اسلامي را به ملت شريف و بصيرت ايران و ملتهاي آزاده و قانونمدار و علاقمندان به نظام اسلامي تبريك مي گويم. انقلاب در اقصی نقاط جهان برای مقابله با فرسایش اقتدار ملی و اقتدار مردمی نظام و فراهم آوردن زمینه و الزامات تحقق شعار «تولید دانش بنیان، ایجاد اشتغال» به ویژه در حوزه دفاعی و نظامی به عنوان جهات اصلی کشور در سال 1401 نیازهای مهم و اجتناب ناپذیر مسلحانه است و مردم در نظر گرفته و تاکید می کنند: به فضل الهی و از برکات حمایت از ملت قهرمان و مصمم ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تحت تعالیم و فرامین رهبر کبیر انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) این رژیم به عقب ماندگی جهانی واقف است. توسعه و عدم تفاهم برای تغییر موازنه قوا در منطقه استراتژیک غرب آسیا و فراتر از آن در کنار سایر نیروهای مسلح و نهادهای امنیتی در یک خط واحد از استقلال، امنیت و امنیت ملی. منافع و دستاوردهای شکوهمند انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در همه جا با پاسداری و کوچکترین خطای دشمنان خبیث و ماجراجو در برابر میهن اسلامی با پاسخ های قاطع و مخرب مواجه خواهد شد و حتی فرصت بیان را از آنان سلب خواهد کرد. پشیمان شدن. پشیمانی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید