قرآن بهترین کتاب برای احیای هویت گمشده نسل جوان است


ساعت: 13:29
تاریخ انتشار: 1401/09/14
کد خبر: 1915834

کرمی گفت: جوانان به دلیل خالی بودن ذهن از آموزه های دینی دچار بحران هویت هستند و قرآن بهترین کتاب برای احیای هویت از دست رفته نسل جوان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ زهرا کرمی مربی و داور مسابقات قرآن در گفت و گو با خبرنگار «تیتریک» اظهار کرد: به مناسبت جشنواره قوی البرز، مسابقات حفظ و ترتیل قرآن با حضور 30 ​​شرکت کننده در فردیس برگزار شد.

وی ادامه داد: قرآن میدانی است که در آن عرصه عقل نهفته در جان ما را بیدار می کند و زمینه رشد انسان و استعدادهای نهفته هر فرد را شکوفا می کند.

این معلم افزود: خداوند به افرادی که قرآن را می شناسند، عقل قرآن می دهد و از این طریق گوهرهای نهفته آنها کشف می شود.

کرمی تصریح کرد: من خودم تأثیر قرآن را در زندگی ام دیده ام و پیشنهاد می کنم اگر به دنبال سعادت دنیا و آخرت هستید، قرآن بخوانید.

وی بیان کرد: در این مسابقات استعدادهای منحصر به فرد قرآنی کشف شد و باید از این توانایی ها برای توسعه و ترویج فرهنگ حفظ در جامعه استفاده کرد.

این معلم ادامه داد: خانواده به عنوان اولین مرکز تربیتی نقشی بی بدیل در جهت دهی کودکان به قرآن دارد و از سوی دیگر وقتی فرزندان وارد جامعه می شوند، خانواده باید نظارت خود را بر آنان حفظ کند تا آنان در جامعه آسیب نبیند مراقب باش

کرمی در پایان خاطرنشان کرد: اگر جوانان دچار بحران هویت شده اند به خاطر خالی بودن ذهن آنها از آموزه های دینی است و قرآن بهترین کتاب برای احیای هویت از دست رفته نسل جوان است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید