قرائت سوره نهج البلاغه داریوش ارجمند در برنامه شب های ماه مبارک رمضان.


ساعت: 16:31
تاریخ انتشار: 1401/01/11
کد خبر: 1818729

ویژه برنامه «سوره; فصل نهج البلاغه »همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، شنبه این هفته 13 فروردین ماه در 31 قسمت از شبکه چهار سیما پخش می شود که طی آن داریوش ارجمند، بازیگر نقش محبوب «مالک» اشتر» توسط نهج البلاغه خوانده می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ویژه برنامه «سوره; فصل نهج البلاغه »همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، این شنبه 13 فروردین ماه در 31 قسمت از شبکه چهار سیما پخش می شود. این سوره هر شب میزبان یکی از متفکران حوزه دین خواهد بود. تاریخ نهج البلاغه، زیبایی شناسی نهج البلاغه، حکومت داری، عدالت، فساد، حکومت داری، حقوق شهروندی و عدالت جنسیتی از جمله موضوعاتی است که در این فصل از فصل از منظر نهج البلاح به آن پرداخته شده است.

یکی از قسمت های ویژه این سوره از برنامه سوره، تلاوت نهجه البلاغه با اجرای داریوش ارجمند است. داریوش ارجمند یکی از بازیگران اصلی سریال امام علی (ع) در دهه 70 بود که در این سریال نقش مالک اشتر را بازی کرد. ارائه و بررسی تفاسیر و ترجمه های نهج البلاغه بخشی دیگر از این سوره سوره است که در ماه مبارک رمضان پخش می شود.

برنامه سوره به تهیه کنندگی مرتضی روحانی و سردبیری و اجرای مسعود دیانی کاری از گروه فرهنگ و اندیشه شبکه چهار است که هر شب از ساعت 22 روی آنتن شبکه چهار سیما می رود. این برنامه در ماه مبارک رمضان هر شب از ساعت 22 پخش می شود و بازپخش آن ساعت 9 صبح خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید