قرارداد ستاره خارجی پرسپولیس تمدید می شود؟

یورگن لوکادیا اولین مهاجم خارجی در فهرست تابستانی یحیی گل محمدی پیش از شیخ دیابات بود. مهاجم سابق آیندهوون و برایتون عملکرد قابل توجهی در تیم پالسکی دارد.

لوکادیا قبل از بازی هفته ششم دو گل و دو گل دیگر مقابل نفت مسجد سلیمان به ثمر رساند تا تیمش به تنهایی به صدر جدول رده بندی برسد.

مهاجم خارجی پرسپولیس در حال حاضر با چهار گل زده بهترین گلزن لیگ بیست و دوم است. مدت قرارداد یک ساله او قبل از پایان فصل این نگرانی را ایجاد کرده است که باشگاه برای تمدید قرارداد در پایان فصل با مشکل مواجه شود.

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در این باره گفت: تازه اول فصل است و باید ببینیم تا سرمربی در مورد مسائل فنی تصمیم بگیرد چه می شود.آنها تصمیم به همکاری مجدد با لوکادیا خواهند گرفت. لوکادیا ایران و فضای اینجا را دوست دارد و خانواده اش را هم دوست دارد، خودش را ایرانی می داند و ما با آن مشکلی نداریم. اکنون پنج هفته از لیگ می گذرد و به سمت پایان فصل پیش می رویم و شرایط ایده آلی که از آنها انتظار داریم هنوز فاصله زیادی دارد. مطمئناً بعداً او را خواهید دید، او بازیکن بسیار ارزشمندی است و کادر فنی می خواستند با او کار کنند. اگر آنها بخواهند قطعا ادامه خواهیم داد.»

دیدگاهتان را بنویسید