قرارداد همکاری طولانی مدت با گای ریچی / جزئیات پروژه های جدید


ساعت: 09:07
تاریخ انتشار: 1401/02/17
کد خبر: 1836816

علاءالدین، کارگردان بریتانیایی، قراردادی طولانی مدت با WME امضا کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ورایتی، گای ریچی کارگردان بریتانیایی و خالق فیلم هایی چون «قاپی» و «شرلوک هلمز» با WME در همه زمینه ها قرارداد همکاری امضا کرده است.

ریچی که اولین فیلم بلند خود را در سال 1998 در ژانر گانگستری کلید، انبار و دو بشکه باروت انجام داد، به خاطر سبک بصری منحصر به فرد فیلم هایش و داستان های محوری شخصیت هایی که به تصویر می کشد، شهرت دارد. او اخیراً یک فیلم اکشن با بازی جیک جیلنهال ساخته است که در حال حاضر ناشناس است و آن را به EmJam / Amazon فروخته است.

او به تازگی فیلمنامه «عملیات ثروت: ترفند نظامی» را نوشته و کارگردانی کرده و تهیه کننده اجرایی آن بوده است. انتظار می رود این فیلم اواخر امسال اکران شود. در این فیلم اکشن، جیسون استاتهام و اوبری پلازا نقش دو جاسوسی را بازی می‌کنند که سعی می‌کنند جلوی فروش فناوری سلاح‌های خطرناکی را که توسط یک دلال میلیاردر با بازی هیو گرانت راه‌اندازی شده است، بگیرند. این فیلم که در ترکیه و قطر فیلمبرداری شد، در ابتدا با نام «پنج چشم» نام داشت.

ریچی فیلم اکشن «خشم مرد» را با بازی میرامکس در سال 2021 نوشت و کارگردانی کرد.

او در سال ۲۰۱۹ فیلم «علاءالدین» را برای دیزنی فیلمبرداری کرد که ویل ویل اسمیت در گیشه آن حضور داشت.

او یک فیلمنامه آزمایشی برای تلویزیون نوشت و دو قسمت اول سریال Gentlemen را برای نتفلیکس کارگردانی کرد که اقتباسی از فیلمی به همین نام در سال ۲۰۲۰ است.

WME یک شرکت ورزشی و تبلیغاتی آمریکایی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید