قرارگیری در معرض نور خورشید؛ همه زنانی که رونالدو با آنها رابطه داشته است/عکس

کریستیانو رونالدو چندین سال است که با جورجینا رودریگز زندگی می کند، اما قبل از ملاقات با او با چندین زن دیگر رابطه داشت که برخی از آنها جنبه های مختلفی داشتند.

ستاره 37 ساله منچستریونایتد در جوانی با بسیاری از زنان مشهور قرار گرفت. از کیم کارداشیان و پاریس هیلتون گرفته تا مدل روسی ایرینا شایک. با این حال، فوق ستاره پرتغالی از زمان رابطه اش با جورجینا 28 ساله به جورجینا وفادار بوده و از زندگی با او کاملا راضی است.

مجله سان در گزارشی به معرفی زنانی پرداخت که کریستیانو رونالدو با آنها رابطه داشته است. لیست بلند بالا که در آن نام های معروف دیده می شود.

در سال 2007، رونالدو رابطه کوتاهی با جما اتکینسون، بازیگر انگلیسی داشت و این موضوع یکی از حواشی باشگاه منچستریونایتد در آن زمان بود. پاریس هیلتون، وبلاگ نویس مشهور آمریکایی و پسر ریچارد هیلتون، مالک هتل های هیلتون، یکی از کسانی است که رونالدو در سال 2009 با آنها رابطه داشته است.

قرارگیری در معرض نور خورشید؛  همه زنانی که رونالدو با آنها رابطه داشته است/عکس

5713099 خبر خاکستری

وبلاگ نویس کیم کارداشیان و مدل معروف آمریکایی یکی از جالب ترین افرادی است که گفته می شود سوپراستار پرتغالی با او رابطه داشته است.این دو در سال 2010 و قبل از رابطه کارداشیان و کانیه وست برای مدت کوتاهی با هم بودند.

5713101 خبر خاکستری

رونالدو بین سال‌های 2010 تا 2015 با مدل روسی ایرینا شایک نامزد کرده بود و به یکی از طولانی‌ترین روابط ستاره 37 ساله منچستریونایتد تبدیل شد.

قرارگیری در معرض نور خورشید؛  همه زنانی که رونالدو با آنها رابطه داشته است/عکس

ایموگن توماس، دزیره کوردرو، جوردانا ژاردل، میرچه رومرو، نریدا گالاردو، لوانا بلتی، لوسیا ویلون، ثریا چاوز، کارینا فررو و بیپاچه باسو از دیگر افرادی هستند که رونالدو قبل از زندگی با جورجینا رودریگز با آنها قرار ملاقات داشته است.

سوپراستار پرتغالی 6 سال است که با جورجینا زندگی می کند و حتی در جریان پرونده کاترین مایورگا هم پشت سر هم ایستادند و به رابطه آنها آسیبی وارد نشد.

5713103 خبر خاکستری

دیدگاهتان را بنویسید