قرار سیامک نعمتی برای پرسپولیس مشخص شد

سیامک نعمتی که از یحیی گل محمدی مجوز خروج از لیست پرسپولیس را دریافت کرده بود و در شرایطی که تیم های متعددی را نامزد خود می دید، در نهایت تصمیم گرفت به حضور خود در این تیم ادامه دهد و برای این تیم به رقابت بپردازد و در سرخپوشان به کار خود ادامه دهد. تیم ارتش

نعمتی که شایعات زیادی درباره مقصد آینده اش را دنبال می کرد، مذاکرات مختلفی را با پرسپولیس تا دقایق پایانی نقل و انتقالات دنبال کرد اما در نهایت به همکاری با این تیم ادامه خواهد داد.

باشگاه پرسپولیس برای این بازیکن سه شرط گذاشت تا از مطالبات یک و نیم میلیاردی بگذرد، 4 میلیارد برای توافق نهایی بپردازد و در نهایت به صورت قرضی برود.

نعمتی برای چشم پوشی از مطالبات یک میلیاردی و نیمی مشکلی نداشت و به دلیل علاقه به این تیم و هوادارانش اعلام کرده بود که قبول می کند اما تیم هایی که او را می خواستند برای پرداخت توافق 4 میلیاردی با موانعی مواجه شدند. علاوه بر این، روند نهایی انتقال قرضی از سوی برخی از تیم های خواهان رد شد تا طرفین نتوانستند به مذاکرات مثبتی برسند.

پرسپولیس و سیامک نعمتی در نهایت برای ادامه همکاری به توافق رسیدند و قرمزها در نقل و انتقالات زمستانی یورگن لوکادیا، مهدی احمدی و حامد پاکدل را از دست دادند و لئوناردو پریرا تنها بازیکن جدید در لیست آنها بود.

دیدگاهتان را بنویسید