قزوین میزبان هشت لاله گمنام است


ساعت: 16:20
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۳
کد خبر: 1917782

محمد امیری مقدم گفت: با توجه به جلساتی که در استان قزوین و شورای دفاع مقدس استان به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین برگزار شد، مقرر شد پیکر مطهر شهدای گمنام جمعه دوم وارد استان شود. دی ماه امسال قبل از اقامه نماز جمعه.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد امیری مقدم در گفت و گو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین با اشاره به میزبانی استان قزوین از شهدای گمنام اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن ایام فاطمیه، پیکر مطهر 300 شهید گمنام در سراسر کشور تشییع و به خاک سپرده می شود. استان قزوین از این شهدا هشت شهید دارد.

وی افزود: با توجه به جلساتی که در استانداری قزوین و شورای دفاع مقدس استان به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین برگزار شد، مقرر شد پیکر مطهر شهدای گمنام جمعه دوم وارد استان شود. دی ماه امسال قبل از اقامه نماز جمعه.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین بیان کرد: مراسم استقبال از شهدای گمنام از میدان میرعماد تا مسجد النبی(ص) با حضور مردم پرور برگزار می شود. شهدا.

امیری مقدم بیان کرد: همچنین مراسم تشییع و تدفین هشت شهید شناسایی شده از استان قزوین روز سه شنبه 15 دی ماه برگزار می شود.

وی با اذعان به اینکه منطقه عملیاتی تعداد زیادی از شهدا مربوط به شلمچه است، گفت: جزئیات بیشتر این شهدا طی روزهای آینده اعلام خواهد شد.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه درخواستی از هیئات مذهبی و نهادهای فرهنگی و مردمی برای حضور پیکرهای شهدا در محافل عزاداری شده است، شب وداع با شهدا نیز در قزوین برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید