قصور قانونی منجر به تخلف و فساد در شهرداری می شود

ساعت: 10:28
تاریخ انتشار: 14/04/1400
کد خبر: 1802917

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: برای جلوگیری از فساد باید فرآیندها و فرآیندها اصلاح شود، با تکیه بر ظرفیت های قانونی موجود و ضوابط و سیستم های موجود باید از فساد جلوگیری کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در این باره گفت: مدیریت شهری تهران یک سری قوانین در زمینه پرداخت های مالی، قراردادها و موضوعات مختلف و همچنین مسائل حقوقی مرتبط با آن دارد. گاهی اوقات فساد

وی به سختی اضافه کرد: برای جلوگیری از فساد باید فرآیندها و فرآیندها اصلاح شود. این مهمتر از یک فرد فاسد است. اما باید با مفسد شناسایی شده برخورد قانونی صورت گیرد. ما در شهرداری تهران معتقدیم که باید به موقع و اصولی از فساد و فساد به ویژه با تکیه بر ظرفیت های قانونی موجود و قوانین و نظام های موجود جلوگیری کرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: ایرادات منجر به تخلفات بیشتر می شود زیرا فساد به صورت آگاهانه و گسترده اتفاق می افتد. اما تخلفات ممکن است به صورت موردی رخ دهد. اما بخش هایی که مورد غفلت قرار می گیرند یا به درستی تنظیم نمی شوند، مستعد تخلف و فساد هستند. برای همه این موارد چه در شورای شهرداری و چه در سایر ارگان ها باید در حوزه مقررات عمل کنیم. البته بخشی از این موضوع به قوانین بالادستی برمی گردد که برخی از آنها باید توسط مجلس تغییر کند و سپس تصویب شود.

انتهای پیام/

منبع: نرخ گذاری

دیدگاهتان را بنویسید