قطع ارتباط به دلیل تصادف از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود


ساعت: 12:02
تاریخ ارسال: 05/12/1401
کد خبر: 1887616

معاون بهره برداری و اعزام شرکت توزیع نیروی برق استان تهران گفت: با اختصاص سرور مجزا در مرکز مخابرات، تماس های زائد توسط سامانه صوتی پاسخ داده می شود و قطعی ها از طریق سامانه پیامکی اطلاع رسانی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا رضایی معاون بهره برداری و اعزام شرکت توزیع نیروی برق استان تهران گفت: بزرگترین سامانه پاسخگویی به حوادث برق کشور رونمایی شد و ظرفیت پاسخگویی مشترکین برق تهران دو برابر شد. با همکاری شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ و شرکت مخابرات استان تهران، ظرفیت خطوط ارتباطی برق پایتخت برای پاسخگویی همزمان به مشترکان در مواقع بحرانی به 900 تماس افزایش یافت.

وی می گوید: پیش از این به دلیل وجود بیش از 4 میلیون مشترک در تهران، در مواقع خاص مانند تغییرات ناگهانی جوی و بلایای طبیعی، تعداد تماس های تلفنی با سامانه اورژانس 121 افزایش یافت و با پر شدن ظرفیت خطوط تلفن، برخی از مشترکین با بوق های شلوغ مواجه شده اند. به منظور بهبود هر چه بیشتر روند پاسخگویی شهروندان تهرانی در شرایط خاص، اطمینان مشترکین از ثبت حوادث و حوادث بعدی توسط کارشناسان، با هماهنگی شرکت مخابرات استان تهران، ظرفیت پاسخگویی همزمان خطوط تلفن از طریق کاربران یا پیام های صوتی از 420 تماس به 900 تماس افزایش یافت.

معاون بهره برداری و اعزام شرکت توزیع نیروی برق استان تهران گفت: با اقدامات انجام شده روزانه به طور متوسط ​​بیش از 10 هزار تماس دریافتی با سامانه 121 این شرکت پاسخ داده می شود و این در حالی است که ظرفیت ایجاد شده بیش از حد استاندارد تعیین شده در هر واحد است. سرانه بر اساس تعداد مشترکین شهر تهران و با ایجاد این ظرفیت گام بزرگی در راستای تجلیل از مشترکان برق پایتخت برداشته شده است که با اختصاص سرور مجزا در مرکز مخابرات مازاد بر این امر صورت گرفته است. تماس ها نیز توسط سامانه صوتی پاسخ داده می شود و شهروندان به هیچ عنوان با بوق اشغال مواجه نخواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید