قطع بیماری همسر شاهرخ اشتخری امانش + عکس

قطع بیماری همسر شاهرخ اشتخری امانش + عکس

سپیده بزمی پور همسر شاهرخ اصطخری یکی از وبلاگ نویسان معروف اینستاگرام است. او مدت هاست که از میگرن رنج می برد و با سردردهای طاقت فرسا دست و پنجه نرم می کند. او با انتشار مطلبی نوشت که اثر بوتاکس برای کاهش دردهای میگرنی اش از بین رفته و این روزها دوباره سردردهایش شروع شده است.

سپیده بزمی پور نوشت: چند روزه دوباره سردرد دارم، واقعا اثر بوتاکسم از بین رفته، سردردم بدتر شد، باید برم دوباره بوتاکس بزنم، فکر نمیکردم اینجوری بشه اثر

ازدواج شاهرو اشتهاری در خارج از کشور
سپیده بزمی پور همسر شاهرخ اشتخری در ۲۳ سالگی از طریق اینترنت با همسر بازیگر خود آشنا شد و در آن زمان در بلژیک زندگی می کرد و سپس به ایران آمد. مراسم عقد شاهرخ اصطخری و سپیده بزمی پور در تهران برگزار شد و از آنجایی که بسیاری از بستگان خانم بزمی پور در بلژیک زندگی می کنند، این زوج جوان تصمیم گرفتند جشن عروسی خود را در بروکسل برگزار کنند و حاصل ازدواجشان دو دختر به نام های سرپناه و غذا بود. .

تسلط بر زبان های خارجی توسط سپیده بزمی پور
سپیده بزمی پور به 3 زبان زنده دنیا مسلط است. عکس اشتهاری همسر شاهرخ چندی پیش و برای اولین بار منتشر شد. او اکنون 34 سال سن دارد. سپیده بزمی پور مترجم کتاب های فرانسوی و همچنین مدرس زبان انگلیسی و فرانسه در یکی از بهترین آموزشگاه های زبان های خارجی در تهران است.

دیدگاهتان را بنویسید