قهرمان جام حذفی پرتغال و ثبت نهمین دبل پورتو با گل های طارمی


ساعت: 23:41
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1840709

تیم فوتبال پورتو با دو گل مهدی طارمی در فینال جام حذفی پرتغال قهرمان شد و پس از قهرمانی در لیگ برتر دومین جام فصل خود را به دست آورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امشب (یکشنبه) دیدار رفت فینال مسابقات جام حذفی پرتغال بین تیم های فوتبال پورتو و توندلا برگزار شد که پورتو در این دیدار با نتیجه 3 بر یک پیروز شد و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. .

در این دیدار مهدی طارمی بهترین گلزن فصل پورتو دو گل به ثمر رساند و البته می توانست هت تریک کند. او برای اولین بار از روی یک پنالتی در دقیقه 22 گلزنی کرد. ویتینا در دقیقه 52 گل دوم پورتو را به ثمر رساند. توندلا در دقیقه 73 اختلاف را با برگس کم کرد. در دقیقه 66 مهدی طارمی این فرصت را به تیم داد تا گل دوم خود را از روی پنالتی به ثمر برساند اما اجازه پنالتی را داد. اما طارمی با به ثمر رساندن گل دوم خود در دقیقه 74 فرصت از دست رفته را جبران کرد تا فاصله دو تیم دوباره به دو گل برسد.

این دیدار با همین نتیجه به پایان رسید تا پورتو برای اولین بار از سال 2020 و برای هجدهمین بار قهرمان جام حذفی پرتغال شود. به این ترتیب پورتو که در گذشته همراه با اسپورتینگ لیسبون دومین تیم پرافتخار جام بود، اکنون در رتبه دوم جدول رده بندی قرار دارد، هرچند این تیم هنوز تا رسیدن به رکورد 26 قهرمانی بنفیکا فاصله دارد.

این دومین قهرمانی پورتو در این فصل از زمان قهرمانی در لیگ برتر پرتغال بود که این تیم را برای نهمین بار در تاریخ یک برد دوگانه به ارمغان آورد. در تاریخ فوتبال پرتغال تنها بنفیکا با 11 مورد دو برد بیشتر از پورتو دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید