قهرمان جهان هندبال نوجوانان دختر دعوت از داور ایرانی کوبل به داوری مسابقات


زمان: 07:52 ساعت
تاریخ انتشار: 1401/02/17
کد خبر: 1836795

داوری کوبل در ایران در مسابقات قهرمانی جهان دختران شرکت می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال ، با اعلام رسمی فدراسیون هندبال آسیا (AHF)، امیر و احمد کیساریان کوبل داوران ایرانی در مسابقات قهرمانی جوانان جهان در سال 2022 شرکت خواهند کرد. هندبال میزبان مقدونیه شمالی.

در پی اقدامات فدراسیون هندبال و دیدارهای علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون با صالح بن عاشور رئیس کمیسیون قضایی فدراسیون هندبال آسیا در جریان مسابقات قهرمانی آسیا در عربستان و قول مساعد رئیس قوه قضائیه کمیسیون حضور ایران در مسابقات جهانی کوبل داور ایرانی برای حضور در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان ۲۰۲۲ دعوت شد.

حضور ایران در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در حالی در جریان است که پیش از این میترا نوری به عنوان ناظر فنی دعوت شده بود.

علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال ایران در هفته های اخیر پس از دعوت از نماینده ایران به عنوان ناظر فنی در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان بارها حضور کوبل داور کشورمان را در این رقابت ها زیر نظر داشت. بالا آمدن

نهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان در هندبال نوجوانان از 30 جولای تا 10 آگوست 2022 (8 تا 19 اوت 1401) در مقدونیه شمالی برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید