قهرمان فصل جدید مشخص شد اظهارات جنجالی سرمربی سابق پرسپولیس

قهرمان فصل جدید مشخص شد  اظهارات جنجالی سرمربی سابق پرسپولیس

حمید درخشان در خصوص شرایط تیم ملی امید و کناره گیری این تیم از بازی های کشورهای اسلامی، گفت: هیچکس به تیم امید توجهی نمی کند و هر وقت به المپیک نزدیک می شود فکر می کنند این تیم به میدان می رود. المپیک اما وقتی امکاناتی در اختیارشان نیست تیم رنکینگی ندارد چطور این تیم می تواند به المپیک ادامه دهد؟

وی افزود: کادر فنی مقصر نیست و باید بگویم در هر دوره بازیکنان بسیار خوبی در تیم ملی امید حضور داشتند و بهتر است بگویم مشکل تیم امید در بازیکنان و فنی نیست. تنها مشکل و عیب این تیم بی دقتی و بی تفاوتی است.»

درخشان ادامه داد: سال هاست که برنامه ریزی مناسبی برای تیم ملی نداریم اما فقط می گوییم باید به المپیک برویم اما نه امکاناتی به کادر فنی می دهیم و نه به این تیم توجه می کنیم. بنابراین اگر گواردیولا بیاید این تیم با این برنامه راهی المپیک نمی شود.

کاپیتان سابق تیم ملی ادامه داد: متاسفانه تیم ملی امید یک بچه ولگرد است. البته هنوز هم متوجه بچه بی سرپرستی می شود و یک نفر هم هست که دستش را بگیرد، اما هیچکس با تیم ملی امید همدردی نمی کند، حتی فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک.

درخشان در پایان به جذب پرسپولیس در فصل پیش رو اشاره کرد و خاطرنشان کرد: باشگاه در این فصل بازیکنان خوبی جذب کرده است و همانطور که شنیدم این مهاجم طی چند روز آینده به این تیم خواهد پیوست تا پرسپولیس در این فصل کامل شود. از هر جهت از من در فصل جدید پرسپولیس مدعی اول قهرمانی است و در نهایت قهرمان می شود، استقلال و سپاهان از الان تا پایان فصل فرصت دارند تا برای مقام دوم یا سوم بجنگند.

دیدگاهتان را بنویسید