قوز بلند فرز مجیدی و اسکاال قبل از ملاقات با پیکان قوز می کنند

قوز بلند فرز مجیدی و اسکاال قبل از ملاقات با پیکان قوز می کنند

استقلال در هفته هشتم لیگ برتر به مصاف پیکان می رود. این دیدار به میزبانی پیکان در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می شود. تمرینات جدی استقلال امروز پیش از بازی با پیکان انجام می شود.

کیفیت پیست یکی از مهم ترین مسائلی است که انتظار می رود کادرفنی استقلال برای خودروسازان نگران آن باشد. پیش از این تیم هایی مانند ذوب آهن، هوادار و پیکان در ورزشگاه انقلاب به میدان رفتند. صحبت های مربیانی که شاگردانشان در ورزشگاه انقلاب کرج بازی کردند نشان می دهد که چندان از کیفیت زمین راضی نیستند. کمبود زمین در تهران برخی از تیم ها را مجبور به انتخاب ورزشگاه انقلاب کرج کرده است. هرچند مجتبی حسینی که با پیکان در ورزشگاه انقلاب به پیروزی رسید نشان می دهد که زمین انقلاب در کرج کیفیت بالایی ندارد. به خصوص اگر در طول بازی باران ببارد یا تغییر کند.

گفته می شود استقلال و پیکان برای برگزاری این دیدار در ورزشگاه دستگردی مشکلی نداشتند. اما نکته اینجاست که در هجدهم هازارد امسال پرسپولیس در تهران هم مقابل هواداران قرار می گیرد. اگرچه بازی سرخابی در هفته نهم لیگ برتر همزمان برگزار نمی شود اما شورای تامین با استقلال و پیکان تفاوت هایی دارد.

پیش از این شاگردان فرهاد مجیدی در هفته چهارم لیگ برتر به مصاف فجرسپاسی رفتند. این جدی ترین تلاش استقلال در زمین خشن لیگ برتر بود. استقلال در این دیدار نتوانست عملکرد خوبی در زمین داشته باشد. هرچند بارندگی تاثیر زیادی داشت اما نمی شد از آن چشم پوشی کرد. در این بازی نگرانی در چشم اعضای کادر فنی استقلال مشهود بود. در دقایق پایانی استقلال برد را با تساوی جایگزین کرد!

با این حساب نمی توان حدس زد که فرهاد مجیدی نگران کیفیت چمن ورزشگاه کرج است.

این در حالی است که استقلال در پایان هفته هشتم با 14 امتیاز در رده ششم لیگ برتر قرار دارد. آخرین برد استقلال در لیگ بیست و یکم مربوط به دیدار 8 آبان برابر تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی است.

دیدگاهتان را بنویسید