قوه قضائیه مصمم به استیفای حقوق گروه آذرآب و کارکنان آن است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام سید عبدالمهدی موسوی رئیس قاضی استان مرکزی در گفتگوی اختصاصی با دیار آفتاب؛ وی در خصوص پیگیری های اخیر قوه قضائیه در خصوص وضعیت شرکت آذرآب اراک گفت:: از تمامی فرصت ها در بعد استانی و ملی برای حل مشکلات شرکت آذرآب استفاده شده است و همفکری و همدلی وجود دارد، لذا هم قوه قضائیه و هم استاندار و به ویژه نماینده ولی فقیه تمام توان خود را برای بازگرداندن آذرآب به میدان به کار گرفته اند. بالا این صنعت ..

موسوی اضافه کرد: همه دستگاه های مرتبط و مدیران مجموعه صنعتی آذرآب باید با توان و جدیت مضاعف تلاش کنند و کارگران نیز با صبر و حوصله همراهی و کمک کنند تا بتوانیم مشکلات این واحد صنعتی را به طور کامل حل کنیم.

وی افزود: در بعد استانی و کشوری تمام پیگیری ها برای رسیدگی به موضوع دریافت معرفی نامه برای آذرآب انجام شده و اقدامات بسیار خوبی انجام شده و هم اکنون می توانند ثبت سفارش کنند و کار بزرگی انجام دهند. که جزییات آن باید توسط مدیران شرکت ها انجام شود.«بیایید کارهایی را اعلام کنیم که فراتر از آثار ملی و بین المللی است که ما هم در تدارک آن هستیم.

رئیس کل دادگستری با تاکید بر اینکه حل مشکلات آذرآب نیاز به صبر و آرامش تا حصول نتیجه دارد، گفت: کارگران عزیزی که روزهای خوب آذرآب را دیده اند باید روزهای بد را همراهی کرده و کمک کنند تا آذرآب به اوج برسد. «و بیایید سرزندگی این مجموعه را ببینیم.

رئیس قاضی استان مرکزی گفت: این درخواست را از مدیران و زحمتکشان آذرآب داریم که صبور باشند تا این واحد صنعتی که مایه افتخار استان مرکزی و کشور است همچنان پابرجا بماند و فعالیت خوب خود را از سر بگیرد. به زور. . “.


پرونده سهامدار سابق آذرآب جنبه فرا استانی دارد/ با هرکسی که بخواهد در هر سمتی بخواهد به آذرآب آسیب برساند قاطعانه برخورد می کنیم.

موسوی همچنین درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده سهامدار سابق آذرآب صحبت کرد: پرونده این فردی که در استان تخلف کرده و به آذرآب خسارت وارد کرده، ابعاد فرا استانی دارد و با توجه به تجمیع پرونده ها، دادگاه مرکزی صلاحیت دارد، اما در موضوع آذرآب پیگیری مستمر داریم.

این مقام ارشد قضایی افزود: متأسفانه به دلیل اینکه این فرد در جای دیگری مرتکب تخلف شده، شغل پیدا کرده است، زیرا تصمیم در یک مورد بر سایر موارد نیز تأثیر می گذارد، بنابراین باید یک تصمیم واحد گرفته شود.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: رئیس قوه قضائیه نیز برای تسریع در رسیدگی به موارد حساس و مشکوک تاکید دارد و در این مورد مکاتبات و مذاکرات از سوی استان انجام شده و مجددا پیگیری خواهیم کرد. .

موسوی در پایان تاکید کرد: مصمم به احقاق حقوق مجموعه صنعتی آذرآب و کارگران آن هستیم تا برند با عظمت آذرآب به روزهای شکوه خود بازگردد و همه در استان یا خارج از استان بخواهند اشتباهی مرتکب شوند که به مردم آسیب برساند. مجتمع و تولید و اشتغال آن.«در هر شرایطی قاطعانه با آن برخورد خواهیم کرد و شکی نداریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید