قوه قضاییه مظهر عدالت است/ چالش ذهنی ترفند جدید دشمن برای ضربه زدن به نظام


ساعت: 10:43
تاریخ انتشار: 1401/04/02
کد خبر: 1877987

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی بامری گفت: دشمن در حال حاضر است و به دنبال ایجاد چالش ذهنی برای هجمه های جدید علیه انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نقل قول از زمان ما؛ رئیس قاضی سراوان به همراه دادستان این شهرستان و جمعی از مسئولان دادگستری شهرستان صبح امروز با حضور در مزار شهدای گمنام این شهرستان با امام جمعه سراوان ضمن غبارروبی و عطر افشانی مزار عاشقان، با امام جمعه سراوان دیدار کردند.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی بامری امام جمعه سراوان در این دیدار گفت: قوه قضائیه در جامعه و انقلاب اسلامی جایگاه رفیع و ارزشمندی دارد که حافظ ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی است.

وی افزود: هدف امت قیام انقلابی در ایران اسلامی، آگاه ساختن جامعه به دین و ارزش های الهی است. در این راستا هر فردی که وظایف خود را به خوبی انجام دهد راه رسیدن به هدف نهایی و اوج را هموار می کند.«او برای شکل گیری تمدن جهانی آماده می شود.

امام جمعه سراوان گفت: انجام عمل صالح برای رسیدن به قله موثر است. خداوند نماز را ذکر می کند، امر به معروف و نهی از منکر می کند، به مردم نیکی می کند و عدالت آفرینی می کند و حق مظلوم را به عنوان عمل صالح در قرآن می داند.

حجت الاسلام والمسلمین بامری با بیان اینکه قوه قضاییه مظهر عدالت است، ادامه داد: عدالت در اسلام از اهمیت بالایی برخوردار است که یکی از سالم ترین، عادلانه ترین و مهمترین عبادات و تکلیف در برابر پروردگاران است. کیهانی که ابزارش هم در انقلاب است «اسلام خلق شده عدل است.

وی خاطرنشان کرد: چهره زیبا و برجسته شهید بهشتی لطافت خاصی به دستگاه قضایی بخشید و در این دستگاه افراد شایسته برای تحقق عدالت تلاش می کنند.

امام جمعه سراوان با اشاره به اینکه کار دستگاه قضایی بسیار مقدس و ارزشمند است، گفت: دشمن از هر طرف حمله می کند، صف می کشد تا ذهن ها را گروگان بگیرد، چالش ذهنی ایجاد می کند اما یکین می داند که پرچم انقلاب اسلامی است. در ایران قوی است و باعث سقوط آنها می شود.

حجت الاسلام و المسلمین بامری گفت: دشمن ستیزی و طاغوت ستیزی در بطن انقلاب اسلامی ایران قرار دارد که می طلبد بیش از پیش انقلاب را اعتلا و در این عرصه اخلاص داشته باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید