قیر سیاه در خیابان های کثیف رودخانه جنوبی نشست


ساعت: 15:36
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۸
کد خبر: 1916720

نظارت بر پیگرد قانونی رسانه ها و درخواست های جمعی؛

پس از مطالبات مردمی و پیگیری های رسانه ای، خیابان ابوذر غفاری و تختی رودبار جنوب پس از سال ها انتظار آسفالت شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خبرنگار را آرمان از رودبار جنوب، از زمانی که خودروها وارد خیابان های ایران شدند، نیاز به بستری صاف با زیرسازی مناسب و سپس آسفالت آرام آرام احساس شد که مخلوطی از قیر داغ و ماسه چسبانده شده به خیابان بود. کف.

اگر از خیابان ابوذر غفاری و تختی رودبار-جنوب عبور کنید، خودروهای ساختمانی شهرداری رودبار-جنوب را می بینید که در جاده های خاکی اولین خیابان های رودبار-جنوب سقوط کرده اند.

تیغه های مستحکم خاک کوچه فرسوده و خسته را از بین می برد، کف این دو خیابان با تیغ بریده شد و حالا سیاهی قیر روی صورتشان نشسته و گویا لباس نو پوشیده اند.

خیابان ابوذر غفاری و تختی رودبار جنوبی دو خیابان پرتردد شهر هستند و افراد زیادی در این دو خیابان زندگی می کنند.


عملیات آسفالت در شهرستان رودبار جنوبی ادامه دارد

ناصری شهردار رودبار جانوبوف با بیان اینکه خیابان های ابوذر غفاری و تهتی سال ها پیش متروکه شده بود، افزود: بهسازی و آسفالت این خیابان ها یکی از خواسته های اصلی شهروندان این منطقه بود که در نهایت طی اقدامات عمرانی محقق شد. ، این خیابان ها آسفالت و اصلاح شد.

بر اساس اظهارات وی، آسفالت خیابان ابوذر غفاری و تهتی با تسهیل تردد خودروها موجب هموارسازی و افزایش ضریب ایمنی این معبر شده است. همچنین جمع‌آوری و تخلیه آب‌های سطحی این نقطه از شهرک رودبار جنوبی به‌ویژه در فصل بارندگی که پیش از این به دلیل خاکی بودن مسیر تردد خودروها را با مشکل مواجه می‌کرد، با این اقدام تسهیل شده است.

شهردار رودبار جنوبی اجرای پروژه بهسازی این خیابان حرّه را از اقدامات عمرانی اولویت دار این منطقه عنوان کرد و گفت: گام های توسعه این منطقه تا پایان سال 1401 با برنامه ریزی و سرعت بیشتر در پاسخگویی به شهروندان ادامه خواهد داشت. ‘ خواسته ها.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سنگفرش بلوار شهدا (بانک صادرات) – بازار سرمایه شهرداری با احداث 290 غرفه (در حال ساخت)، پارک شهر رودبار که با امکانات و تجهیزات روز در حال ساخت است، دوم فاز توسعه پناهگاه بلوار امام خمینی یکی از اقدامات فعلی شهرداری است.

البته امیدواریم متریال این آسفالت به گونه ای نباشد که پس از بارندگی متلاشی شود، جزء عملکرد کیفی آسفالت باشد، اما عوامل دیگری مانند گرمای آسفالت، میزان قیر و دانه بندی آن وجود دارد. و غیره نیز عواملی هستند که باید در نظر گرفته شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید