قیمت پوشک به طور رسمی افزایش یافت

قیمت پوشک به طور رسمی افزایش یافت

روز جدید فارس به نقل از رئیس انجمن صنایع خمیر بهداشتی ایران می نویسد: قیمت پوشک بچه با تایید سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان افزایش یافت.

حسن آتش پور در خصوص دلایل افزایش قیمت پوشک گفت: قبل از دی ماه یک هزار و 400 عدد پوشک در گروه 2 قرار داشت که ستاد تنظیم بازار با توجه به اهمیت آن برای رشد جمعیت و تاثیر آن بر سبد خانوار، این محصول را در قیمت قرار داد. ” پیش بینی کنید تا کنترل و نظارت لازم را بر تحویل و قیمت محصول داشته باشید.

وی افزود: توجه به این نکته ضروری است که در ماه های اخیر به ویژه امسال قیمت مواد اولیه وارداتی پوشک به دلیل افزایش قیمت های جهانی افزایش یافته است. بنابراین بر اساس موارد ذکر شده قیمت پوشک با تایید سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان افزایش یافت.

رئیس انجمن صنایع خمیر بهداشتی ایران گفت: نرخ افزایش قیمت پوشک مولفیکس سایز 4 34 درصد، 11 درصد و با قیمت مصرف کننده 145 هزار تن در بازار عرضه می شود. همچنین پوشک بچه سایز 4 و 34 با سقف قیمت مصرف کننده 155000 تن موجود است که نسبت به قیمت فروخته شده در بازار قبل از تغییر قیمت حدود 17 درصد کاهش قیمت داشته است.

رئیس انجمن صنایع خمیر بهداشتی ایران گفت: به منظور کنترل عرضه و قیمت پوشک با تولیدکنندگان مربوطه به‌ویژه با واحدهایی که نقش عمده‌ای در تامین نیازها دارند، توافق شد تا میزان مورد نیاز را در ایران تحویل دهند. مناطق مختلف کشور و برگزاری مراکز عرضه عمده و خرده و جلسات منظم در این راستا.

وی افزود: از سوی دیگر با تمامی سازمان های خاموش استان ها هماهنگی های لازم برای بازرسی و کنترل بازار در سطوح بزرگ و تجاری و فروشگاه های زنجیره ای وجود دارد و در صورت کمبود نسبت به عرضه و تحویل اقدامات لازم انجام می شود. كالا كافي است.» نظارت لازم براي تحويل پوشك يا قيمت هاي مصوب عرضه كنندگان نيز اعمال مي شود و در صورت افزايش گرانفروشي، بلافاصله نظارت مي شود و با متخلفان برخورد قانوني مي شود.

افزایش قیمت محصولات سلولزی به ویژه پوشک در دو سال گذشته در کنار افزایش قیمت کالاهای اساسی فشار مضاعفی را بر خانواده‌های دارای فرزند خردسال وارد کرده است و با توجه به افزایش قیمت هر بسته پوشک، این خانواده‌ها برای خرید این محصول هزینه می‌کنند. تولید – محصول.

دیدگاهتان را بنویسید