لزوم افزایش بصیرت سیاسی و مذهبی زائران در ایام حج


ساعت: 12:15
تاریخ انتشار: 1301/03/24
کد خبر: 1855903

آیت الله ناصری امام جمعه یزد با تاکید بر انجام مناسک حج و مسائل مربوط به آن، بر لزوم افزایش بصیرت سیاسی و دینی حجاج تاکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، آیت الله محمدرضا ناصری در دیدار با نمایندگان حج در استان یزد با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در خصوص حج و مسائل مربوط به آن، گفت: ایشان سوال می کنند. در سخنان او ذکر شده است و دستورات او باید اطاعت و اطاعت شود.

امام جمعه یزد، راهنمایی کاروانیان را امری مهم دانست و افزود: زائران باید توسط روحانی و مدیر کاروان به درستی هدایت شوند و توجه به استفاده از زمان در این مهم از دیگر نکاتی است که باید به آن توجه شود. مورد توجه قرار گیرد.

وی استفاده از فرصت های روحانیت و هدایت صحیح زائران را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: ارتقای بصیرت و آگاهی زائران نسبت به مسائل دینی، نظام و مشکلات جاری کشور باید مورد توجه قرار گیرد. سران کاروان و روحانیون.

ناصری با تاکید بر استفاده بهینه از حضور در خانه خدا برای نمازگزاران، گفت: زائران باید از این فرصت به خوبی استفاده کنند و در همه عرصه ها و با بینش و آگاهی جدید به دین و ختم حج خود حداکثر استفاده را ببرند.

امام جمعه یزد بازگشت به ذات اساسی انسان پس از حج را از ویژگی های مهم حج می داند و تاکید می کند: نمازگزاران دست خالی از حج باز نگردند و تحول درونی و بیرونی زندگی بعد از حج نیاز به تداوم دارد.

مدیرکل حج و عبادت استان یزد نیز در این نشست گفت: امسال 14 کاروان از استان یزد شامل هزار و 680 زائر در 931 زن و 749 مرد به مکه مشرف می شوند.

علی عسگر شریفی گفت: مراحل واکسیناسیون زائران به اتمام رسیده و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید