لزوم توجه ویژه به رتبه بندی معلمان

لزوم توجه ویژه به رتبه بندی معلمان

آیت الله علیرضا اعرافی دوشنبه شب در دیدار با وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم در دفتر حوزه علمیه گفت: شما نیروی آشنا به کار، خدمتگزار، جهادگر و انقلابی هستید و امروز کار بزرگی به امانت سپرده شده است. مراکز سمینارها بیش از آنچه که وظیفه آموزش و پرورش است توقع ندارند و ما با تمام توان در خدمت همکاران فرهنگی و این نظام بزرگ خواهیم بود.

یکی از اعضای شورای عالی سمینارها افزود: موضوع رتبه بندی معلمان نیاز به رسیدگی دارد و ما به تسهیل این مهم کمک خواهیم کرد. چرا که معتقدیم اگر جامعه معلمان و مدیران به نظام آموزشی و عملکرد کارکنان این نظام اعتماد کنند و آن را تکیه گاه ببینند، قطعا گام های بعدی را محکم تر و جدی تر برمی داریم.

آیت الله اعرافی با بیان اینکه دیدن وزیر جدید نگاه مثبتی است، تصریح کرد: وقتی نشاط و انگیزه در بدن شکل گرفت نتایج بهتری برای آیندگان حاصل می شود و می توان افراد متفکر و فرهیخته را تربیت کرد و به جامعه معرفی کرد.

یکی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه کوم به دانشگاه فرهنگیان و رسالت مهم آن اشاره کرد و گفت: با توجه به اهمیت دانشگاه فرهنگیان باید برای ارتقای جایگاه این دانشگاه تلاش کرد. سابق.

ضرورت تولید فکر در آموزش و پرورش

مدیر حوزه های علمیه بر استفاده جمعی از پژوهشگران، اندیشمندان و اندیشمندان حوزه و دانشگاه برای اجرای طرح تحول آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: تولید فکر برای تعلیم و تربیت یک نیاز همیشگی است. این تولید فکر در دانشگاه ها و حوزه های علمیه صورت می گیرد; بنابراین، برای بهره مندی بیشتر و به اشتراک گذاشتن مسئولیت ها، باید مجموعه ای از مؤسسات پژوهشی، آموزشی، پژوهشی مؤثر را ببینید و با آنها تعامل داشته باشید که در راستای نیازهای آموزش و پرورش به عنوان یک سیستم کار می کنند، زیرا این امر می تواند مسیر تغییر را تضمین کند. ادامه دارد. در آموزش و پرورش

دیدگاهتان را بنویسید