لژیونر در چهارراه; فرهاد مجیدی و استقلال

لژیونر در چهارراه;  فرهاد مجیدی و استقلال

مهمترین گل این بازیکن در دیدار با بنفیکا به ثمر رسید. در دیداری که تیم سانتا کلارا با نتیجه 2-1 شکست خورد. محمد محبی در این فصل نیز تجربه بازی مقابل پورتو و اسپورتینگ را به دست آورده و جالب اینکه او در تیم پرتغالی نیز به عنوان مهاجم مرکزی بازی می کند.

محمد محبی در حالی با درخواست رسمی باشگاه های گل گهر و استقلال در ایران مواجه است که مدیر باشگاه سانتا کلارا در تعطیلات زمستانی و در پاسخ به درخواست تیم های ایرانی گفته بود محمد محبی را به اسپورتینگ – بنفیکا، پورتو و پورتو ترجیح می دهد. براگا را بفروشم اما سوال مهم این است که آیا این باشگاه ها محمد محبی را خریدند؟ در حال حاضر هیچ خبر رسمی در این مورد وجود ندارد و البته باشگاه سانتا کلارا برای رسیدن به این مهم مجبور شد فصل گذشته فضای بیشتری را به محمد محبی بدهد.

اما اتفاق جالبی برای محمد محبی افتاد. فرهاد مجیدی سرمربی اتحاد کلبا نیز برای به خدمت گرفتن محمد محبی اقدام کرد و با تامین نیاز مالی باشگاه پرتغالی موافقت کرد. به نظر می رسد اگر باشگاه سانتا کلارا در درخواست ها تجدید نظر کند، شانس تیم اماراتی برای خرید این بازیکن ایرانی بیشتر از دو تیم ایرانی یعنی استقلال و گل گهر است. چرا که باشگاه های ایرانی می توانند مبلغ محدودی را برای گرفتن رضایت نامه محمد محبی خرج کنند اما باشگاه اماراتی یکی از ثروتمندترین باشگاه هاست و توان مالی بیشتری برای جذب محمد محبی دارد.

البته گفته می شود باشگاه های گل گهر و استقلال مشکلی ندارند که محمد محبی به عنوان بازیکن قرضی پیراهن خود را بپوشد اما باشگاه اماراتی می خواهد محمد محبی را به عنوان بازیکن نهایی بگیرد. طبق اخبار منتشر شده، محمد محبی تمایلی به حضور در هیچ یک از تیم های ایرانی یا باشگاه امیری ندارد، زیرا مانند یکی از این تیم ها دوباره توجه خواهد کرد و شانس بیشتری برای بازگشت به اردوی تیم ملی دارد.

دیدار استقلال و باشگاه اتحاد کلبا برای بازیکن ایرانی! کدام یک از این دو باشگاه موفق می شود؟ این موضوع در روزهای آینده مشخص خواهد شد. جالب اینجاست که فرهاد مجیدی به دلیل ارتباطش با باشگاه استقلال و هواداران این باشگاه، قصد به خدمت گرفتن بازیکنی از آبی پوشان را ندارد، اما اکنون روی بازیکنی کار می کند که در لیست خرید تیم استقلال قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید