لیگ برتر استقلال; آبی ها در یک قدمی جام طلایی/ بازی بدون ریسک از اولین شکست خود دورتر شدند


ساعت: 23:12
تاریخ انتشار: 91/02/29
کد خبر: 1839997

دیدار تیم های فوتبال استقلال و آلومینیوم با تساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ استقلال و آلومینیوم در آخرین دیدار از هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 21:15 امشب پنجشنبه 29 اردیبهشت ماه در ورزشگاه آزادی در حضور تماشاگران به مصاف هم رفتند.

این دیدار پیش از این به دلیل قهرمانی آبی ها برای استقلالی ها اهمیت چندانی نداشت، اما تقابل افکار فرهاد مجیدی با هم تیمی سابق خود در استقلال و تیم ملی، سید مهدی رحمتی به عنوان دو مربی نسل جوان و جدید، بر اهمیت و اهمیت تاثیر گذاشت. تنش حساس در این بازی مقدار زیادی در آنجا بود.

یکی از لحظات جالب ابتدای این مسابقه این بود که اعضای تیم فوتبال آلومینیوم به نشانه احترام به قهرمانی استقلال در هنگام ورود به تونل به پسران آبی افتخار می کردند که تا به حال سابقه نداشته است. فوتبال ایران. او افتاد.

در نیمه اول هر دو تیم سعی کردند بازی را به صورت چرخشی مدیریت کنند و آبی ها چندان علاقه ای به ریسک نداشتند. این تفکر در نیمه دوم نیز ادامه داشت و با وجود چندین موقعیت غیرقطعی و کم حساس، توپ از خط دروازه عبور نکرد تا استقلالی ها بدون شکست بمانند و به رکورد رویایی نزدیک شوند.


استقلال صفر
گل:


آلومینیوم صفر
گل:

تیم استقلال: سیدحسین حسینی، صالح حردانی، رافائل سیلوا، عارف گلامی، ابوالفضل جلالی، مهدی مهدی پور، سعید مهری، جعفر سلمانی، کوین یمگا، امیرحسین حسین زاده و آرمان رمضانی.

ترکیب آلومینیوم: حسین پورحمیدی، رامتین سلیمان زاده، وحید محمدزاده، امیرمحمد هوشمند، پوریا آریاکیا، مصطفی احمدی، امیر نوری، امیرحسین کریمی، اسماعیل شریفات، محمد علی نژاد و محمد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید