لیگ برتر تکواندو اوج هیجان در لیگ / رقابت 4 تیم برای قهرمانی


ساعت: 13:21
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۸
کد خبر: 1839766

کارنامه رقابت های لیگ برتر تکواندو روز جمعه با برگزاری 6 دیدار و شناخت تیم های برتر خانه تکواندو بسته می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، دیدارهای هفته چهارم و پنجم مرحله نهایی لیگ برتر تکواندو باشگاه های خلیج فارس روز جمعه 30 اردیبهشت ماه در خانه تکواندو برگزار می شود. .

در مرحله اول این دوره از مسابقات 11 تیم در دو گروه (5 و 6 تیمی) به رقابت پرداختند که در نهایت تیم های مس سونگون ورزقان، دانشگاه آزاد، شهرداری ورامین، لوازم خانگی کن کن، مس کرمان و پاس موفق شدند. مرحله پایانی . . با پایان مسابقات از هفته سوم و در رده بندی چهار تیم 5 امتیازی مس سونگون ورزکان، لوزم هانکان، دانشگاه آزاد و مس کرمان شانس قهرمانی وجود دارد.

مس سونگون ورزقان و لوازم خانگی کن کن مدعیان جدی عنوان قهرمانی هستند و تلاش می کنند به مقام اول دست یابند. مس ورزکان در اولین دیدار به مصاف همکار کرمانی خود می رود. کرمان کپر 5 امتیازی است و می تواند با امتیاز گرفتن از رقیبی در خانواده به کسب سکو امیدوار باشد. پس از این دیدار مس ورزکان به مصاف هم می رود و مس کرمان باید در دومین دیدار با دیگر دانشگاه آزاد، تیمی با 5 امتیاز جدول مبارزه کند، دیداری که نتیجه را به یکی از اهالی تقدیم می کند.

لوازم خانگی کن برای رسیدن به جام قهرمانان ابتدا باید در نبردی سخت با دانشگاه آزاد مبارزه کند و سپس به مصاف شهرداری ورامین برود.

برنامه دیدارهای مرحله نهایی به شرح زیر است:

هفته چهارم:
پاساژ – شهرداری ورامین
مس سونگون ورزکان – کرمان کپر
دانشگاه آزاد – لوازم خانگی

هفته پنجم:
پاس – مس سونگون ورزکان
شهرداری ورامین – لوازم خانگی
مس کرمان – دانشگاه آزاد
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید