لیگ برتر هندبال برگزاری اولین فینال/ جدال سپاهان و شاملی برای جام حذفی


ساعت: 15:31
تاریخ انتشار: 1401/02/16
کد خبر: 1836729

اولین فینال لیگ برتر هندبال ایران 27 اردیبهشت ماه برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، اولین فینال دو مرحله نهایی لیگ برتر هندبال ایران بین دو تیم سپاهان اصفهان و شهید شاملی کازرون روز شنبه 18 اردیبهشت ماه ساعت 16 در سالن هندبال شهید برگزار می شود. «سلیمانی» در فدراسیون.

دیدار فینال لیگ برتر هندبال ایران بین دو تیم نیروی زمینی سپاهان اصفهان و شهید شاملی کازرون برگزار می شود که هر دو قبل از فینال تنها یک شکست متحمل شدند.

نیروی زمینی شهید شاملی کازرون به عنوان مدعی قهرمانی لیگ برتر در دیدار برگشت مقابل ذوب آهن اصفهان در مرحله پلی آف موفق شد و به دیدار فینال راه یافت.

در آن سوی میدان، سپاهان اصفهان با پیروزی در دیدار برگشت مقابل مس کرمان به فینال لیگ برتر رسید.

آخرین دیدار لیگ برتر هندبال ایران در حالی بین این دو تیم برگزار می‌شود که در دور اول مرحله گروهی اردوی شهید شاملی کازرون مقابل سپاهان به برتری دست یافتند و در دیدار برگشت نیز سپاهان اصفهان مقابل شهید شاملی کازرون به برتری رسیدند.

با نتایج، پیش بینی معادلات برای تیم قهرمان بسیار سخت شد.

در پایان مرحله گروهی لیگ و پیش از پلی آف نیروی زمینی، شهید شاملی کازرون به عنوان مدافع عنوان قهرمانی فصل گذشته تنها مغلوب سپاهان اصفهان شد اما به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان دوم شد. در جدول کازرونی ها در تلاش برای تکرار قهرمانی فصل گذشته هستند.

سپاهان اصفهان نیز مرحله گروهی لیگ را با برتری تنها با یک شکست در 18 بازی و 34 امتیاز به پایان رساند تا راهی پلی آف لیگ شود و حالا امید زیادی به قهرمانی مجدد در دو فصل دارد.

مجید رحیمی زاده سرمربی تیم هندبال سپاهان اصفهان پس از صعود تیمش به فینال لیگ برتر هندبال ایران گفت: رویارویی با تیم شهید شاملی در فینال بسیار سخت است. این تیم سرمایه گذاری خوبی انجام داد و مطمئنم در فینال بازی زیبایی را شاهد خواهیم بود. امیدوارم شاهد هندبالی زیبا و به دور از حاشیه باشیم و در نهایت هر تیمی که شایسته قهرمانی است قهرمان لیگ برتر شود.

محمدرضا رجبی سرمربی اردوی شهید شاملی کازرون پس از صعود به فینال لیگ برتر هندبال ایران گفت: سپاهان یکی از تیم های باسابقه هندبال ایران و فینالیست جدی برای ماست. این تیم از بازیکنان و کادر فنی خوبی بهره می برد و مدعی عنوان قهرمانی است. تیم ما هم در این فصل خوب بازی کرد و سال گذشته موفق شدیم قهرمان شویم. این فصل یک بار در زمین مقابل سپاهان پیروز شدیم و یک باخت و در فینال تمام تلاشمان این است که مقابل سپاهان پیروز شویم.

نیروی زمینی تیم های شهید شاملی کازرون و سپاهان اصفهان 16 و 18 اردیبهشت ماه فینال لیگ برتر هندبال ایران را برگزار می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید