لیگ برتر والیبال دور ایران در 80 روز/ تیر بالا در کمین است

ساعت: 19:39
تاریخ انتشار: 1301/10/30
کد خبر: 1923405

هفته هفتم دور دوم لیگ برتر والیبال یکشنبه دوم باخمن و هشتاد روز پس از بازی های دور اول در حالی برگزار می شود که تیم پیکان در بالای جدول کمین کرده است و فولاد سیرجان می تواند با این تیم کار کند. تیم به عنوان متحد این هفته.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته بیستم مسابقات والیبال قهرمانی مردان باشگاه های ایران روز یکشنبه 11 بهمن ماه با هفت دیدار در شهرهای گنبد، ارومیه، اصفهان، آمل، رفسنجان، یزد و تهران پیگیری می شود. .

تیم لبنیات هراز که در این مسابقات با 15 برد و 42 امتیاز در صدر جدول قرار دارد، این هفته در سالن پیامبر اعظم (ص) به مصاف فولاد سیرجان می رود. فولادی ها که در دور اول با نتیجه 3 بر صفر شکست خوردند، این هفته برای بازی برگشت به آمل سفر می کنند و فرم هفته های اخیر خرازها، پیروزی آنها را غیرممکن نمی کند.
فولاد سیرجان هم اکنون با 11 برد و 34 امتیاز در رده پنجم قرار دارد و با از دست دادن رهبر فرصت یک پله صعود برای این تیم فراهم شده است.
نتیجه بازی عامل نیز برای پیکان بسیار مهم است چرا که در صورت شکست لبنانیات پیکان با برتری مقابل حریف خود صدر جدول را از آن خود می کند چرا که این تیم در حال حاضر با 14 برد و 44 امتیاز در رده دوم قرار دارد.

پیکانی ها این هفته در سالن غدیر این شهر میهمان شهرداری ارومیه هستند و شکست این تیم در ارومیه حتی برای مدعیان با سابقه لیگ برتر والیبال هم کار آسانی نیست.
شهرداری ارومیه در دیدار اول با نتیجه 3 بر 1 مغلوب پیکان شد اما این تیم نسبت به دیدار اول شرایط بسیار متفاوتی دارد و در بازی برگشت 5 برد متوالی و یک شکست در هفته نوزدهم دارد. نماینده ارومیه با 8 برد و 22 امتیاز در رده دهم قرار دارد و در صورت شکست پیکان جایگاهش تغییری نمی کند.

تیم شهداب مدافع عنوان قهرمانی نیز این هفته میزبان تیم های ملی مریوان خواهد بود. دیداری که در صورت پیروزی 3 بر صفر شاگردان محمدرضا تندروان در تیم شهداب و شکست لبنیات و پیکان از حریفان خود، از نظر تعداد برد و 2 امتیاز، تیم های شهداب و لبانیات برابر خواهند شد. اما بالای جدول به شهداب نمی رسد زیرا میانگین ست های نماینده آمل کمتر است.
شهداب با 14 برد و 39 امتیاز سوم و رهیاب ملا با هشت برد و 21 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارند. دیدار دور رفت دو تیم با نتیجه 3 بر صفر به سود رهاب به پایان رسید و شهدابی ها امیدوارند با یک امتیاز خانگی در این هفته و پس از 80 روز انتظار، این نتیجه را جبران کنند.

از نظر جایگاه دو تیم در جدول، دیدار این هفته در شهر اصفهان برای هر دو تیم بسیار حساس است، گیتی پسند (9 برد، 27 امتیاز و رتبه هشتم) و ایفارام (9 برد، 27 امتیاز و 9 امتیاز). – آن مکان) با هم روبرو خواهند شد. دیدار رفت و برگشت دو تیم با نتیجه 3 بر 2 به سود اصفهان به پایان رسید و شاگردان سعید عقیلی در این هفته به دنبال تکرار برتری مقابل حریف هستند اما نباید فراموش کرد که تیم ایفاسرم با دور رفت و برگشت متفاوت است. مربی جوان تیم ملی ایران در والیبال هدایت آن را بر عهده دارد

دربی استان گلستان از دیگر دیدارهای مهم این هفته است که شهرداری گنبد از پاس گرگان میزبان آن خواهد بود. اولین دیدار دو تیم با نتیجه 3 بر صفر به سود نماینده گرگان به پایان رسید و شهرداری گنبد با سرمربی جدید خود به دنبال انتقام از حریف است.
البته اختلاف رده بندی دو تیم در جدول زیاد است به طوری که پاز با 11 برد و 32 امتیاز در رده ششم قرار دارد و شهرداری گنبد با 6 برد و 18 امتیاز در رده دوازدهم قرار دارد اما مقابل نماینده گنبد قرار ندارد. کار آسانی است، به خصوص که بازیکنان تیم پاز جوان و کم تجربه هستند

مس (3 برد و 12 امتیاز) تیم قعرنشین لیگ برتر مردان این هفته در سالن 9 رفسنجان میزبان خرسان خواهد بود و در صورت شکست مقابل میهمان امیدی به ادامه مرحله پلی آف نخواهد داشت.
خرسان با 12 برد و 35 امتیاز یکی از مدعیان این تورنمنت است و رقابت با تفکرات رحمان محمدیراد سرمربی این تیم حتی اگر امتیاز میزبانی را هم داشته باشد برای مس آسان نیست.

در دیدار 120 لیگ برتر والیبال 1401 تیم سایپا در سالن فدراسیون میزبان نیان الکترونیک است. دیدار اول دو تیم با نتیجه 3 بر صفر به سود نماینده مشهد به پایان رسید و سایپا قرار است در هفته بیستم مرحله مقدماتی نیان را شکست دهد تا امیدهای خود را زنده نگه دارد.
نیان با 10 برد و 32 امتیاز در رده هفتم و سایپا با 3 برد و 14 امتیاز در رده سیزدهم قرار دارند.

برنامه کامل هفته بیستم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:

گنبد، سالن المپیک، ساعت 15:00
شهرداری گنبد – گردنه گرگان

ارومیه تالار غدیر ساعت 15
شهرداری ارومیه – پیکان

اصفهان، سالن مخابرات، ساعت 15:00
گیتی پسند – ایفاسرم

آمل، تالار پیامبر اعظم (ص)، ساعت 15:00
لبنیات هراز – فولاد سیرجان

رفسنجان سالن 9 ساعت 15
مس رفسنجان – خرسان

تهران، سالن فدراسیون، ساعت 15:00
سایپا – نیان الکترونیک

یزد، تالار شاهدیه، ساعت 16:00
شهداب – پوشش جاده مردم مریوان

دیدگاهتان را بنویسید