لیگ برتر کانوپولو ملان ناداجا رهبر نیم فصل شد


ساعت: 19:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۵
کد خبر: 1890442

ملان نادایا در پایان نیم فصل لیگ برتر مردان کانوپولو در صدر جدول ایستاد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، این مسابقات با حضور 7 تیم درخشان بندرانزلی، ملوان نداجا، نوین البرز، بازرگانی محمدنژاد بابلسر، شهید رسولی نوشهر، پاس مرزبانی فرجا و آجا نوشهر برگزار شد. تیم کارون خرمشهر در این دوره از مسابقات حضور ندارد.

هفته پنجم تا هفتم این رقابت ها امروز با 9 بازی برگزار شد و هر تیم سه بازی انجام داد.

هفته هفتم در ادامه مسابقات برگزار شد.

دیدار تیم های درخشان بندرانزلی و بازرگانی محمدنژاد بابلسر با نتیجه 7 بر 4 به سود تیم درخشنده بندرانزلی به پایان رسید. در این دیدار مرتضی خلیلی دو گل، امیرمحمد جلالی و ماهان ادریسی دو گل محمد نژاد بابلسر و سامان عسلان، سالار محسن زاده دو گل، محمدهادی شیه چیان دو گل و محمد سام احمدی دو گل برای درخشان بندرانزلی به ثمر رساندند. .

دیدار تیم های گذر مرزی فرجا و نوین البرز با نتیجه 14 بر 4 به سود تیم پاس مرزی فرج به پایان رسید. در این دیدار امیر فتح پور هشت گل، میلاد جعفری چهار گل، آرشام حیدرپور و محمدعلی مولایی برای شاگردان فرجه مرزبانی و امیر نظام مطلبی، محی الدین کریمی و متین باوندپور برای تیم نوین البرز گلزنی کردند.

دیدار تیم های ایا ناوشار و شهید رسولی نوشهر با نتیجه 8 بر 5 به سود تیم شهید رسولی نوشهر به پایان رسید. در این دیدار حسن بریجانی، ساسان سنقری دو گل، آرین نصیری و فردین اسدی برای آجا نوشر و سعید چارجو، دانیال خسروی فر دو گل، آرش آقاجانی، عارف صفدرنیا سه گل و رسول امینی برای شهید رسولی نوشهر به ثمر رساندند.

بر این اساس در پایان نیم فصل اول لیگ برتر کانوپولو مردان، ملوان ندجا با 21 امتیاز اول شد، مرزبانی ندجا با 16 امتیاز و تفاضل 46+ در جایگاه دوم قرار گرفت و شهید رسولی نوشهری نیز به مقام قهرمانی رسید. با 16 امتیاز و اختلاف 26+ مقام سوم.

دیدگاهتان را بنویسید