لیگ ملت های والیبال آسیای مرکزی ایران با شکست سریلانکا به صدرنشینی رسید


ساعت: 16:16
تاریخ انتشار: 09/05/1401
کد خبر: 1913833

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران با شکست سریلانکا در سومین روز این رقابت ها به مقام قهرمانی لیگ ملت های آسیای میانه دست یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مسابقات والیبال لیگ ملت های آسیای مرکزی از سوم آذرماه به میزبانی شهر لاهور پاکستان با حضور پنج تیم از کشورهای پاکستان، ایران، بنگلادش، افغانستان و سریلانکا آغاز شده و تا هشتم آذرماه ادامه دارد.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در سومین روز این رقابت ها و در دومین دیدار خود به مصاف سریلانکا رفت و با شکست 3 بر صفر این تیم در جدول رده بندی قرار گرفت.

در این دیدار دانش آموختگان محمد وکیلی در سه ست متوالی با امتیازهای 25 بر 15، 25 بر 8 و 29 بر 27 حریفان خود را شکست دادند و با دو برد و شش امتیاز در صدر جدول قرار گرفتند.

تیم ملی جوانان ایران فردا (یکشنبه 15 آذرماه) در سومین دیدار خود از ساعت 16:30 به مصاف بنگلادش می رود.

مهدی جلوه (کاپیتان)، طاها بهبود نیا، عمران گودجیلی، امیرعلی دوالی، امیرمحمد گل زاده، پوریا حسین خانزاده، امید ساکلی، محمدرضا الجلیل، سید متین حسینی، فربد حکشناس، آرین محمودی نژاد، سید مرتضی مهدی نژاد، سید مرتضی‌فاضا، مهدوی‌فاضا. مرادی 14 بازیکن ایران در این مسابقات حضور داشتند.

امیر خوش خبر به عنوان سرپرست، محمد وکیلی (سرمربی)، حسم الدین نایج و امان نظرزادگلی دوجی (کمک مربی)، محمد معین وکیلی (آنالیزور) و محمدمهدی آذرمهری (درمانگر) تیم ملی را در این مسابقات همراهی می کنند.

این دیدارها در یک گروه برگزار می شود و پس از مرحله مقدماتی، تیم های اول و دوم جدول به دیدار نهایی و تیم های سوم و چهارم به دیدار رده بندی راه خواهند یافت.

والیبال ایران سه نماینده دیگر از لیگ ملت های منطقه آسیای میانه دارد که مسعود یزدان پناه به عنوان ناظر فنی، مرتضی افجه هایی مسئول VIS و محمدرضا آقایی به عنوان داور در این رقابت ها حضور دارند.

در دیگر بازی امروز از ساعت 16:30 تیم های بنگلادش و افغانستان که تاکنون هیچ بردی نداشته اند به مصاف یکدیگر می روند.

تیم ملی والیبال پاکستان که امروز استراحت می کند با دو برد و شش امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد.

نتایج روز اول و دوم این رقابت ها به شرح زیر است:

پاکستان 3 – بنگلادش صفر

ایران 3 – افغانستان صفر

بنگلادش 2 – سریلانکا 3

پاکستان 3 – افغانستان 1

دیدگاهتان را بنویسید