ماجرای آتش زدن پرونده پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس

ماجرای آتش زدن پرونده پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس

امیرحسین اصلانیان درباره عملکرد موفق پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات گفت: پرسپولیس نسبت به 7-8 تیمی که سرمربی ندارند خریدهای خوبی داشت و اکنون شانس اول قهرمانی در لیگ برتر است.

مهاجم سابق پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا بستن یک تیم خوب تضمینی برای قهرمانی است، گفت: اوایل دهه 80 پرسپولیس 9 مهاجم داشت و برای قهرمانی بسته بود. مدیریت تیم به گونه ای است که اگر 18 بازیکن در تیم باشد، 11 بازیکن اصلی هستند و بقیه باید با عشق روی نیمکت بنشینند. دو مدعی نباید در یک موقعیت قرار گیرند، زیرا حاشیه درست خواهد بود.

پرسپولیس خوب بسته است اما مهاجم شش دانگ ندارد

اصلانیان در ادامه خاطرنشان کرد: تیم پرسپولیس خوب بسته است اما این مهاجم شش دانگ ندارد. جونیور، بودیمیر و… بر پرسپولیس مسلط شدند.

این کارشناس فوتبال افزود: باید یک مهاجم خارجی خیلی خوب زیر 26 سال جذب شود تا دو فصل برای تیم مثمر ثمر باشد. مهدی عبدی و حامد پاکدل مهاجمان خوبی هستند اما نمی توانند بدن یک تیم را گاز بگیرند و تیم را از زمین برد خارج کنند.

وی با اشاره به اینکه بازیکنان با فروش سهام باشگاه پرسپولیس جذب شدند، گفت: باشگاه در حال حاضر پولی برای فروش سهام دارد و امیدوارم این سهام برای مردم سودآور باشد. در این شرایط من نمی دانم که این سهام به نفع کسی است، زیرا هیچ عقل سلیمی سهام ورشکسته را نمی خرد.

انصاری فرد قسم خورد که پول نداریم اما بایرن مونیخ را به تهران آوردیم

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا از این باشگاه می خواهد یا خیر، یادآور شد: ما می خواستیم اما من فقط 6 میلیون تومان از قرارداد فصل 83-84 گرفتم که 80 میلیون تومان بود. . باشگاه از ما خواست شکایت کنیم و دادگاه مبلغ روزانه 800 میلیون تن را برای طلب من تعیین کرد. جالب اینجاست که باشگاه هیچ قراردادی با بازیکنان سابق پرسپولیس ندارد و همه پرونده ها در آتش است. فقط یک پوشه به نام من در باشگاه خالی است.

وی ادامه داد: در آن سال ها نه تنها بابت قرارداد با باشگاه پرسپولیس پولی دریافت نکردیم، بلکه مالیات این قرارداد را هم به اداره مالیات پرداختیم و از ما اخاذی کردند. زمانی که محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل باشگاه بود، به او گفتم درخواست من چیزی نیست، این پول را به او بده. او قسم خورد که ما پول نداریم و حتی نمی توانیم پول بازیکنان امسال را بدهیم، اما همان سال بایرن مونیخ را به تهران آوردند.

چرا مردم نباید از قرارداد بازیکنان و مربیان آگاه باشند؟

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس در خصوص قراردادهای بازیکنان گفت: با این فشار اقتصادی که بر مردم وارد می شود، قرارداد بازیکنان با این اعداد توهین به مردم است و بر این اساس پیشنهاد می کنم که فوتبال نبینند. تومانا مربی ایرانی چطور ممکن است سرمربی تیم ملی ۲۸ میلیارد تومان دریافت کند، بهتر است صریح بگوییم قراردادهای مردم، چرا مردم نباید از قرارداد بازیکنان و مربیان مطلع باشند؟

کارشناس فوتبال ایران در خصوص وضعیت تیم ملی فوتبال قبل از جام جهانی 2022 قطر گفت: برنامه ریزی برای آماده سازی تیم ملی یک فاجعه بود و تیم نپال چنین آمادگی را برای مسابقات خود نداشت. . به نظر من جنگ قدرت برای کرسی فدراسیون فوتبال ادامه دارد. آمادگی خوبی از سوی حاضران در فدراسیون وجود ندارد، زیرا اگر فردی در انتخابات شکست بخورد، رئیس بعدی فدراسیون این تلاش را نخواهد پسندید.

تمرین اسکوچیچ در جام جهانی اشتباه است

وی در خصوص جایگزینی سرمربی تیم ملی فوتبال برای حضور در جام جهانی گفت: مربی که روی نیمکت تیم ملی جام جهانی می نشیند باید هم از نظر وسعت و هم در اندازه شایستگی داشته باشد. از این رقابت ها: “کارنامه اسکوچیچ چقدر است؟ تمرینات او در جام جهانی اشتباه است. ما برای جذب یک مربی بزرگ وقت گذاشتیم و دیگر وقت نداریم و شک نداریم که کارمان را در جام جهانی با این تیم به پایان خواهیم رساند. سه باخت

اصلانیان در پایان خاطرنشان کرد: از تیمی که 8 سال در دست کیروش بود چیزی نمانده است. در دو بازی کره جنوبی و بازی تدارکاتی با تیم سوم الجزایر، هر توپی که به دروازه ما می رسید یک موقعیت گل داشت و یک دروازه بان دو مهاجم داشت.» به مدت 8 سال تیمی با دفاع خوب داشتیم که سوراخ ها را بسته بود. در خط دفاعی خوب است، اما به عنوان یک تیم چیزی برای اعمال تاکتیک های تیمی نداریم.

دیدگاهتان را بنویسید