ماجرای جدایی این پرسپولیس فاش شد; به نشانه اعتراض از پرسپولیس خداحافظی کردم

ماجرای جدایی این پرسپولیس فاش شد;  به نشانه اعتراض از پرسپولیس خداحافظی کردم

اسماعیل حلالی درباره جدایی از آکادمی پرسپولیس گفت: واقعیت این است که من باشگاه پرسپولیس را خانه خودم می دانم اما متوجه شدم در حال ناپدید شدن هستم و مجبور شدم تسلیم شوم. فکر می کردم کادرفنی باشگاه با دیدن زحمات و انگیزه ام به من کمک می کند اما جز محسن خلیلی هیچکس مرا همراهی نکرد و اگر فردی خوب کار می کرد مثل ما دعوا نمی کرد. من فقط به بچه های باشگاه فکر می کردم که از آموزش ابتدایی مناسب محروم بودند. من تمام زندگی ام را برای آنها صرف کردم.

سرمربی اسبق تیم امید پرسپولیس با اشاره به کاستی ها در خصوص این روند توضیح داد: و باشگاه مراقب بود: به ما نه، بد است که قرارداد تیم بزرگسالان بالاتر از سرمربی تیم اصلی است، در هشت یا نه ماه ها موفق شدم شش بازیکن بسازم که آرزوی بازی کردن در همه جا را دارند.

وی افزود: قهرمانی نیم فصل را به دست آوردیم و بازیکنان خوبی برای باشگاه ساختیم اما هیچکس از ما تشکر نکرد و خسته شدیم. در واقع استعفای من اعتراضی به باشگاه بود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره کوتاهی های باشگاه در مقابل نتایج گفت: بازیکنی مثل مهدی عبدی را در پرسپولیس ساختم که با قرارداد پنج میلیونی وارد تیم اصلی شد و بهترین بازی را انجام داد و سود مالی خوبی برای تیم داشت. ” دروازه بانی مثل محمدرضا باقری ساختم که سطحش سه برابر بوژیدار رادوشوویچ بود اما باشگاه قرارداد 900 هزار یورویی را ترجیح داد و باقری را ترک کرد. با این حال دیدیم بازیکنانی که به تیم اول فرستادیم اجازه تمرین نداشتند و از زمین دور ماندند.

حلالی ادامه داد: یک تیم حرفه ای در یک سال 6 یا 7 بازیکن را بیشتر عوض نمی کند و 2 یا 3 بازیکن را از پایه ها برای بازیکن سازی انتخاب می کند. اما هیچکس علاقه ای به این مشکلات ندارد و در عوض به دنبال بازیکنان آسیایی است. بر همین اساس باشگاه هیچ گونه حمایت مالی و تدارکاتی از ما انجام نداده و حتی برای لباس هم به ما تکیه کرده است، هرچند که مسئولیت تامین امکانات اولیه را بر عهده دارند.

وی با پیشنهاد راهکارهایی برای رفع مشکلات آکادمی خاطرنشان کرد: کمیسیون فنی برای نظارت بر تیم های پایه در باشگاه تشکیل شود. مدیر آکادمی شاید هر 6 ماه یک بار هم نتواند مدیر باشگاه را ببیند چون کار زیاد است و باید از هم جدا شوند تا به آنها رسیدگی شود. البته ارتباط مربیان پایه با مدیرعامل باشگاه و سرمربی تیم بزرگسالان برای جابه جایی مناسب بازیکنان ضروری است. اما یحیی گل محمدی یک بار هم به تمرین ما نیامد و فقط حمید مطهری یک نیمه از بازی های ما را انجام داد.

سرمربی سابق تیم امید پرسپولیس تاکید کرد: 90 درصد مدیران فقط شعار می دهند و باشگاه پر از دلالانی است که همه به فکر سود خود هستند نه ورزش. من هم مثل خیلی ها باید یک گروه مجازی درست کنم و محبوبیتم را بالا ببرم تا بتوانم در باشگاه کار کنم و درآمد خوبی کسب کنم.

حلالی در نهایت درباره نقل و انتقالات به پرسپولیس گفت: خریدهای خوبی داشتیم و احتمالا فصل آینده نتایج خیلی خوبی کسب خواهیم کرد. به نظرم باید دفاع چپ و مهاجم بهتری جذب کنند تا ضعفی در تیم نباشد.

دیدگاهتان را بنویسید