ماجرای خواستگاری خارجی ستاره پرسپولیس

ماجرای خواستگاری خارجی ستاره پرسپولیس

یکی از بازیکنانی که قراردادش با پرسپولیس در پایان فصل به پایان می رسد، سیامک نعمتی است. بازیکن پرسپولیس که گل برتری تیمش را در دیدار مقابل شهر هودرو نیز به ثمر رساند، یکی از بهترین بازیکنان چند فصل اخیر پرسپولیس است و حتی سابقه دعوت به تیم ملی را نیز دارد. سیامک که پس از مدت ها در ترکیب اصلی پرسپولیس در دیدار مقابل شهر هودرو حضور داشت عملکرد خوبی داشت و موفق به گلزنی هم شد.

نعمتی در پایان این دیدار اما قراردادش را اعلام کرد که بعد از دیدار مقابل فجر در هفته سی ام قراردادش با پرسپولیس به پایان می رسد و این بازیکن آزاد خواهد شد. سیامک در مورد تمدید با پرسپولیس یا جدایی از این تیم گفت: یک بازی دیگر باقی مانده و باید با باشگاه صحبت کنیم. اگر شرایط خوب بود باعث افتخار من بود که در پرسپولیس بمانم و به این تیم کمک کنم.

وی در پاسخ به گمانه زنی ها مبنی بر پیشنهاد گل گهر گفت: با من صحبتی نکرده ام و خبری نیست. پیشنهاداتی وجود دارد، اما بررسی آنها را به پایان فصل موکول کردم. در ایران اولویت من پرسپولیس است و در این شکی نیست، چند پیشنهاد خارجی دارم اما اولویت قطعا با پرسپولیس است. باید بعد از بازی ها با باشگاه صحبت کنم و ببینم چه اتفاقی می افتد.

هافبک پرسپولیس با بیان اینکه چند پیشنهاد خارجی وجود دارد که پیگیری های ما نشان می دهد، پیشنهادات خارجی سیامک از تیم های حوزه خلیج فارس و از کشورهای قطر و امارات است، در انتظار سیامک و آینده فوتبالی آن است.

دیدگاهتان را بنویسید