ماجرای معکوس کهگیلویه و بویراحمد در افکار عمومی/ کدام استان ها بیشترین میزان درگیری را دارند؟


زمان: 5:30 بعد از ظهر
تاریخ انتشار: 1401/02/14
کد خبر: 1836420

نامی از کهگیلویه و بویراحمد به عنوان استان پیشرو در درگیری وجود ندارد و رسانه ها و فضای مجازی روایت وارونه ای از این استان ایجاد کرده اند.

امنیت یکی از نیازهای اساسی جامعه بشری است و به عنوان یکی از زیرساخت های مهم زندگی بشر شناخته می شود و بدون امنیت هیچ کاری نمی توان انجام داد.

بر اساس آمار و شواهد، ایران از امنیت کافی برخوردار است و نقش مردم و جامعه در این شرایط مهم و غیرقابل انکار است. از سوی دیگر به گفته مسئولان انتظامی، امنیت استان کهگیلویه و بویراحمد خوب است و این گفته بر اساس داده های جمع آوری شده در کشور است.

امنیت در استان کهگیلویه و بویراحمد یک معضل پایدار است و این بیانیه بر اساس آمارهای ارائه شده از سوی معاونت عملیات نیروی انتظامی کشور است و یکی از آسیب های جامعه بشری دستخوش درگیری های فردی و جمعی است.


434893 خبر خاکستری

افزایش فضای مجازی در این زمینه به دلیل عدم آگاهی افراد لطمه بزرگی به آبروی استان وارد می کند. تعداد نبردهایی که در گذشته صورت گرفت بسیار کم بود اما افراد حاضر در صحنه به جای جلوگیری از این مشکل فیلمبرداری و در فضای مجازی منتشر کردند و این موضوع باعث تعمیق مشکل شد.

استفاده گسترده از این ویدئوها در فضای مجازی باعث می شود بینندگان این ویدئوها تصور نادرستی از کهگیلویه و بویراحمد ایجاد کنند و تصویری نامشخص از استان در ذهن خود ایجاد کنند که مشکلات فرهنگی و اقتصادی زیادی را به دنبال خواهد داشت. شد.

همشهری اخیراً استان‌های حوزه نزاع را مقایسه کرده است که بر این اساس استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، همدان و زنجان بیشترین آمار درگیری‌ها را بر اساس جمعیت دارند و کمترین میزان درگیری مربوط به استان‌های سیستان است. و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر و خوزستان.


434894 خبر خاکستری

این در حالی است که پایتخت بیشترین تعداد درگیری را دارد. مردم تهران، خراسان رضوی و اصفهانی بیشتر از سایر ایرانی ها به دلیل درگیری به پزشکی قانونی مراجعه می کنند. این در حالی است که استان های ایلام، بوشهر و خراسان جنوبی با مردمی آرام تر و درگیری های خیابانی و خانوادگی کمتر در انتهای جدول نزاع های ثبت شده کشور آرام نشسته اند.

بر اساس گزارش پزشکی قانونی که منبع این اطلاعات در کشور است، در سال 1400 نسبت به سال گذشته دو دهم درصد قربانیان بیشتری داشتیم و در مجموع حدود 600 هزار نفر به مراکز این سازمان مراجعه کردند، زیرا حدود 400 هزار نفر آنها مرده اند بود. آمارها نشان می دهد که مردان علاوه بر حضور بیشتر در محیط های شهری و کاری، بیشتر با هم دعوا می کنند و سعی می کنند مشکلات خود را به صورت فیزیکی حل کنند تا کلامی!

هیچ کس منکر این درگیری نیست. همانطور که مشاهده کردید نامی از کهگیلویه و بویراحمد به عنوان استان پیشرو در درگیری وجود ندارد و رسانه ها و فضای مجازی در تلاش هستند تا معضل درگیری در کهگیلویه و بویراحمد را برجسته کرده و روایتی از آرونه از آن استان

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید