ماشین سازی، بزرگترین سازنده مجتمع های پتروشیمی/ شرکتی که به گفته مهندسان ژاپنی می تواند موتور هواپیما و جت تولید کند.


ساعت: 10:46
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۱
کد خبر: 1804358

ماشین سازی اراک یک شرکت دانش بنیان است که با تولید 52 محصول مختلف در زمینه های مختلف، ارز زیادی را در کشور حمل می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; شرکت ماشین سازی اراک در سال 1350 به عنوان اولین صنعت سنگین کشور برای حمایت از صنایع بزرگ و تامین نیازهای صنعتی کشور به بهره برداری رسید و در سال های پس از انقلاب جهش چشمگیری داشت.

ماشین سازی بزرگترین طراح و سازنده مجتمع های پتروشیمی، پالایشگاه های گاز، پالایشگاه های نفت، پل ها، نیروگاه های برق آبی، مزارع بادی و کارخانه های سیمان در ایران و خاورمیانه می باشد. این شرکت همچنین تجهیزات و ماشین آلات صنایع فولاد، راه آهن، خودروسازی، مواد غذایی، حمل و نقل، بندر و صنایع معدنی را تولید می کند.

از جمله محصولات مهم این شرکت می توان به دراورکس، سکوها و موتورهای حفاری، برج های تقطیر و تصفیه، مبدل های حرارتی، مخازن سیالات، تصفیه خانه های آب صنعتی، آب شیرین کن های صنعتی، توربین ها، کمپرسورها، موتورهای الکتریکی، پمپ های گریز از مرکز، صنعت نفت و گاز اشاره کرد. ، صنایع صنعتی پمپ های هیدرولیک صنعتی، جداکننده ها، کولرهای هوا، قیف ها، زباله سوزها، دیگ های بخار، راکتورها، درام ها، شیرها و فلنج های نفت، گاز، پتروشیمی و نیروگاه ها، اواپراتور، یخچال، ریفرمر، کولر چیلر، چیلر چیلر، جرثقیل، محورها، کوره های صنعتی و سازه های فولادی.

این شرکت با بیش از نیم قرن تجربه، توانمندی های علمی، فنی و تخصصی، تجهیزات و امکانات مدرن و پیشرفته در قالب پنج گروه تولیدی مختلف، سه شرکت تابعه مستقل و دو گروه پشتیبانی، کارخانه نوآوری و دانشگاه علمی کاربردی، توانایی برای اجرای پروژه ها ظرفیت ملی و بین المللی زیادی دارد و قادر به تولید محصولات متنوع است. علاوه بر این، ماشین سازی اراک در راستای تسهیل رشد کسب و کارهای نوپا و دانش بنیان، جذب سرمایه گذار به آنها و ارائه مشاوره های تجاری فعالیت می کند.

ظرفیت تولید ماشین سازی اراک به حدی است که مهندسان ژاپنی با بازدید از این شرکت معتقدند توانایی لازم برای تولید هواپیما و موتورهای جت سنگین را دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید