ما از وارد شدن به جنگ کامل ترسی نداریم


ساعت: 19:57
تاریخ انتشار: 1401/05/15
کد خبر: 1888317

نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی علیرغم تاکید بر اینکه حملات تل آویو علیه غیرنظامیان فلسطینی نبود، اعتراف کرد که آنها از جنگ همه جانبه هراسی ندارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یایر لاپید، نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی پس از آغاز حملات نظامیان در تل آویو به فلسطینی ها در شب گذشته (جمعه)، اعتراف کرد که برای رفع تهدید از سوی شهرک نشینان و مقابله با مقاومت فلسطین، به همان اندازه که لازم باشد، زمان خواهند برد.

به گزارش پایگاه خبری «i24»، لاپید مدعی شد: «سیاست این دولت [کابینه موقت تل‌آویو] هیچ گونه حمله ای از غزه به اسرائیل قابل تحمل نیست.

پس از آغاز حملات جنبش جهاد اسلامی، نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی اعتراف کرد: اسرائیل تمایلی به جنگ نظامی همه جانبه و همه جانبه ندارد، اما در صورت لزوم از ورود به آن هراسی ندارد.

وی همچنین گفت: دستوراتی که نیروهای امنیتی از ما دریافت کردند واضح بود: اسرائیل در برابر کسانی که سعی در صدمه زدن به غیرنظامیان دارند بیکار نخواهد ماند.

لاپید ادامه داد: ما هیچ هشداری را در مورد عملیات ارتش و نیروهای امنیتی از جمله در سایر جبهه‌ها نمی‌پذیریم. کسانی که باید دستگیر شوند، دستگیر خواهند شد. هر گونه تلاش برای آسیب رساندن به غیرنظامیان یا سربازان با واکنش شدید ما مواجه خواهد شد.»

نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی در پایان سخنان خود اعلام کرد: اسرائیل عملیات ضد تروریستی ظریفی را علیه تهدید مستقیم انجام داده و نبرد آن علیه مردم غزه نیست.

در همین حال، منابع عبری ظهر امروز (شنبه) اعلام کردند که مصر برای میانجیگری بین تل آویو و جنبش جهاد اسلامی فلسطین وارد عمل شده و به دنبال پایان دادن به درگیری ها با تل آویو است.

شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که مصر به طرف های متخاصم پیشنهاد داده است که برای توافق بر سر سازوکار آتش بس، حمله را برای چند ساعت متوقف کنند.

پایگاه اینترنتی شبکه المیادین امروز به نقل از منابع خود اعلام کرد که نیروهای مقاومت فلسطینی پیشنهاد مصر برای توقف حملات را رد کردند و تاکید کردند که پاسخ مقاومت علیه تل آویو به طور نامحدود ادامه خواهد داشت.

نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی پیش از این اعتراف کرده بود که تل آویو آماده هرگونه سناریوی درگیری است و اجازه نخواهد داد این وضعیت برای مدت طولانی ادامه یابد.

دیدگاهتان را بنویسید