ما باید سن خرید تسلیحات تهاجمی را در ایالات متحده افزایش دهیم

بر اساس این گزارش، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در صفحه توئیتر خود نوشت: در تگزاس می توانید 18 ساله باشید و یک سلاح تهاجمی بخرید، اما تا 21 سالگی نمی توانید اسلحه بخرید.

بایدن افزود: اگر نمی‌توانیم سلاح‌های تهاجمی را به درستی ممنوع کنیم، حداقل باید سن خرید سلاح‌های تهاجمی را به 21 سال افزایش دهیم.

در آخرین تیراندازی در آمریکا در فیلادلفیا سه نفر کشته و 11 نفر زخمی شدند.

از ابتدای سال 2022، 27 تیراندازی در مدارس آمریکا رخ داده است که بیش از 83 نفر را کشته و زخمی کرده است.

با افزایش تعداد تیراندازی ها در مدارس آمریکا و پس از 60 سال، اسلحه به عامل اصلی مرگ کودکان آمریکایی، سبقت گرفتن از اتومبیل و تصادفات رانندگی تبدیل شده است و امروزه بیش از 90 درصد از کودکان 5 تا 14 ساله 30 نفر از ثروتمندترین افراد هستند. در جهان با شلیک گلوله کشته شدند، آنها اهل ایالات متحده هستند.

در حالی که تیراندازی های مرگبار در ایالات متحده در حال وقوع است و بسیاری از دموکرات ها و دموکرات ها خواستار اصلاح قانون کنترل اسلحه و سلاح هستند، انجمن ملی سلاح در نشست سالانه خود در تگزاس پیشنهاد کنترل اسلحه را رد کرد. او حمل اسلحه را از حقوق اولیه بشر توصیف کرد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا نیز به این انجمن گفته است که به جای تصویب قانون محدود کردن دسترسی به سلاح در ایالات متحده، باید سطح امنیت مدارس را افزایش دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید