ما باید سیستم پرداخت ناهماهنگ را به یک سیستم هماهنگ تبدیل کنیم

ساعت: 19:21
تاریخ انتشار: 1300/09/16
کد خبر: 1790405

رییس جمهور گفت: جذب و استخدام نیروی انسانی در ادارات باید بر اساس انصاف، نیازسنجی صحیح و کارآمدی موثر باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی با ابراز نارضایتی از عملکرد نظام اداری کشور گفت: افکار عمومی بر این باورند که وضعیت نظام اداری ما در حد نظام جمهوری اسلامی نیست و اصلاً نوعی نارضایتی وجود دارد. سطوح.”

وی تاکید کرد: با وجود رسالت سخت مدیران باید اقدامات موثری برای اصلاح نظام اداری کشور انجام شود.

رئیس جمهور با تاکید بر رسالت سخت سران کشور گفت: با این حال باید برای اصلاح نظام اداری کشور اقدامات موثری انجام شود.

حجت الاسلام رئیسی با تاکید بر اینکه سازمان اداری و سازمان استخدامی نیاز به تغییر نگاه به نگاه ملی دارند، گفت: در منشور نظام اداری کشور نکات خوبی لحاظ شده است و باید این نکات محقق شود. سیاست های تعیین شده نظام اداری پیش روی ماست و باید به آن عمل کنیم.

وی با بیان اینکه عدالت اداری باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: آنچه که مردم را آزار می دهد بی عدالتی اداری است و باید بی عدالتی اداری را به عدالت اداری تبدیل کنیم. این حجم کار برای دولت مشکل ساز شده است.

رئیس جمهور گفت: جذب و بکارگیری نیروی انسانی در ادارات باید بر اساس انصاف، نیازسنجی صحیح و کارآمدی مؤثر انجام شود و تعدد پرداخت ها که همگی توسط خزانه داری و بیت المال انجام می شود، انجام شود. حذف شده است.

وی با اشاره به هوشمندی دستگاه ها گفت: هوشمندسازی یک ضرورت است بنابراین باید همه دستگاه ها ملزم به فعال سازی سامانه کامل معاملات باشند.

او گفت: ما زمان کمی برای اصلاح امور داریم.

وی گفت: ما باید ساختار، سیستم های پرداخت و کنترل واقعی داشته باشیم. رسالت دولت سیزدهم اصلاح ساختار اداری کشور است و همه فرهیختگان باید در این زمینه به دولت کمک کنند و این نباید برای فرزندان ما به آرزو تبدیل شود.

وی بر ساماندهی و کاهش نظام اداری زیر نظر سازمان اداری و استخدامی تاکید کرد و گفت: ادغام ها و تعدیل ها باید در نیروی کار، تجهیزات و هزینه ها باشد.

رئیس جمهور با اشاره به تصمیم امروز شورای عالی اداری برای تشکیل شورای عالی جهاد سازندگی و مسائل عشایری، گفت: حرکت های جهادی انقلابی همچنان در همه عرصه ها فعال است اما احساس درماندگی و درماندگی می کنیم و امروز باید جهاد سازندگی را به عنوان جهت گیری احیا کنیم. نظارت و حمایتی که دولت باید مسئولیت آن را بپذیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید