ما با تمام توان از تیم های ملی حمایت می کنیم


ساعت: 19:50
تاریخ انتشار: 04/12/1401
کد خبر: 1880619

توضیحات رئیس نونهالان در خصوص لباس تیم های اصلی

رئیس اداره جوانان در گفتگو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال در خصوص اردوهای تدارکاتی تیم های ملی جوانان و نوجوانان صحبت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، گلمرضا جباری سرپرست گروه جوانان درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال زیر 17 سال (جوانان) گفت: این تیم برای حضور در رقابت های مقدماتی قهرمانی آسیا آماده می شود. که در قرقیزستان برگزار می شود . بر همین اساس اردوهای آماده سازی فوتبال کشور زیر نظر کادر فنی NFC برگزار می شود. مسابقات فوق در مهرماه سال جاری برگزار می شود و خوشبختانه طبق برنامه های کادر فنی پیش می رویم تا این تیم آمادگی لازم را برای مسابقات پیش رو کسب کند.
وی درباره اردوهای استعدادیابی تیم ملی زیر 20 سال نیز گفت: برای اینکه کادر فنی بهترین بازیکنان را در اختیار داشته باشد، اردوهای استعدادیابی در سطوح مختلف کشور از شهرستان آغاز شد و در نهایت 250 بازیکن تمرینات مختلفی را برگزار کردند. در مرکز ملی فوتبال زیر نظر کادر فنی سرمربی این تیم را وادار به انتخاب بهترین ها کرد که در واقع از بین 250 نفر 60 نفر در دو گروه 30 نفره زیر نظر کادر فنی انتخاب شدند. اعضای کادر فنی تیم تا انتخاب بازیکنان نهایی و در اردوی اصلی که 24 تیرماه برگزار می شود تمرینات خود را انجام دهید.
جباری درباره امکانات، پوشاک و تجهیزاتی که این تیم در دوره استعدادیابی برای بازیکنان در نظر گرفته است، گفت: مانند دوره های گذشته تمامی امکانات رفاهی را از نظر اسکان، غذا و تجهیزات تمرینی در اختیار بازیکنان و کادر فنی قرار داده ایم. اما با برگزاری اردوهای استعدادیابی، لباسی به بازیکنان ارائه نشد و بازیکنان از لباس های خود استفاده کردند. در واقع هیچ الزامی برای تهیه لباس در زمان استعدادیابی وجود ندارد و این یک روال است که از گذشته وجود دارد زیرا در مدت 14 روز 250 بازیکن در اردو حاضر شدند و طبیعتاً لباس تیم ملی به آنها ارائه نشد. . در همین راستا پیراهن تیم ملی به بازیکنانی که جزو بازیکنان اصلی و منتخب هستند و به اردوی تیم ملی دعوت شده و در هر رده برای تیم ملی انتخاب می شوند، اما به تمامی ۲۵۰ بازیکن حاضر در استعدادیابی و مرحله تعیین بهترین بازیکنان با لباس، آنها به تیم ملی تعلق ندارند زیرا در این مرحله ملی پوش محسوب نمی شوند. فدراسیون فوتبال و کمیته جوانان امکانات لازم را در اختیار تیم‌های پایه قرار داده‌اند و تلاش کرده‌ایم بهترین امکانات و شرایط را برای کادرفنی تیم‌های ملی فراهم کنیم تا بازیکنان را در خود جای دهند و در واقع با تمام توان این کار را انجام دهند. تیم های پشتیبانی
وی در پایان از مسابقاتی که تیم ملی جوانان در آن شرکت می کند نیز صحبت کرد
تیم ملی جوانان اواسط مردادماه به مسابقات کافه می رود و سپس در مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا که شهریورماه در قرقیزستان برگزار می شود، شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید