ما به دنبال رشد 12.5 درصدی در صنعت هستیم / تمام ظرفیت های ممکن برای ارائه زیرساخت های متصل فعال شود


ساعت: 12:03
تاریخ انتشار: 1401/01/11
کد خبر: 1818654

مدیران خاموش استانی مسئول کلیه امور مربوط به سرمایه گذاری در استان هستند.

وزیر صمت گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده تلاش داریم در سال 1401 در صنعت 12.5 درصد و در تولید و تجارت 10 درصد رشد داشته باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه خبری وزارت صنعت، معدن و تجارت، سیدرضا فاطمی امین در مراسم اختتامیه اجلاس این وزارتخانه تاکید کرد: همه روسای وزارتخانه ها باید از همه فرصت ها و سازوکارهای موجود برای دستیابی به اهداف سال برای برنامه ریزی استفاده کنند. هدف ما رسیدن به رشد 12.5 درصدی در صنعت و 10 درصدی در معدن و تجارت در سال 1401 است.

وزیر صمت تصریح کرد: همه روسای وزارت صمت در هر نقطه از کشور در حوزه کاری خود مسئول مسائل تجاری هستند و باید فعالانه و مستمر برای رفع موانع تولید و تجارت تلاش کنند.

فاطمی امین افزود: در تامین زیرساخت های مربوط به صنعت، معدن و تجارت باید تمام ظرفیت های ممکن فعال شود و نظارت مستمر بر وضعیت واحدهای صنعتی ضروری است.

وزیر صمت ادامه داد: مسئولیت تمامی مسائل مربوط به سرمایه گذاری در استان ها بر عهده استانداران صمت استان است و ضمن استقرار مناسب سرمایه گذاران، مکان یابی سهام نیز باید بر اساس اصل توزیع متوازن در مناطق مختلف باشد.

فاطمی امین تاکید کرد: رویکرد اصلی وزارت صمت، حکمرانی یکپارچه با قابلیت حداکثرسازی ظرفیت نیروهای موجود است.

وی یادآور شد: اگر این روش مدیریتی به درستی اعمال شود، نتایج قابل مشاهده است و می توان برای آینده بهتری برنامه ریزی کرد. به عنوان مثال، اگر در پروژه ثبت قیمت، آمار فروش و فاکتور به درستی در سامانه کل معاملات ثبت شود، می توان آمار تولید را با دقت بیشتری محاسبه کرد و از سایر اقدامات و برنامه های مربوط به تولید مطابق با آمار موجود واحدها استفاده کرد. دنبال کرد.

وزیر صمت با اشاره به طراحی و اجرای سازوکار جدیدی به نام سامانه پاسخگویی در این وزارتخانه گفت: ماموریت تعیین شده برای طراحی و پیاده سازی این سامانه، یکپارچه سازی مدیریت و ساماندهی درگاه های ارتباطی و پاسخگویی به خواسته ها و نیازهای مردم است. سهامداران صنعت

دیدگاهتان را بنویسید