ما به هر تهدیدی در دریا در سطح بالاتر پاسخ می دهیم


ساعت: 22:05
تاریخ انتشار: 1401/02/16
کد خبر: 1836780

فرمانده ناوگان سپاه گفت: دشمنان می دانند که اگر بخواهند در دریا تهدیدی علیه منابع و منافع نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند، در سطح بالاتر پاسخ قاطع و غم انگیزی دریافت خواهند کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران امروز در حاشیه یازدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن خانواده ها و فرزندان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مشهد مقدس گفت: مبارزه ما با استکبار و ظالمان جهانی مبتنی بر اصول و مبانی است. آموزه های قرآن ما نه ظلم می کنیم و نه ظلم می کنیم، ما به مظلومی در هر کجای دنیا که او را می یابیم کمک می کنیم و انتظار نداریم ظالمان جهان از جمله آمریکای جنایتکار و صهیونیست های کودک کش از ما تعریف و تمجید کنند. . آنها ظالم هستند و ما مظلومیم. یعنی ما به برکت انقلاب اسلامی این جسارت را پیدا کردیم که با قدرت از خود دفاع کنیم.

سردار تنگسیری درباره وضعیت آمادگی نبرد نیروی دریایی سپاه با اشاره به آیه «و یَعْدُوا لَهُمْ لَا تَعْقَلُونَ لَهُمْ تَعْقَلُونَ الْقَوْلَ الْمُتَّقِینَ» همه ارگان های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به سطح قابل قبولی از آمادگی رزمی رسیده اند که لحظه های اجرای دستور را در نظر می گیرند.
وی تاکید کرد: نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مانند سایر نیروها با اتکال به خداوند متعال و توجه ویژه به ارتقای توان رزمی، به درجه ای از اطمینان در آمادگی رزمی رسیده است که دشمنان می دانند اگر تهدیدی در دریا می خواهند. منابع و منافع برای استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی در سطوح بالاتر پاسخ قاطع و غم انگیزی دریافت خواهند کرد.

دریادار تنگسیری افزود: امروز باید به آموزه های قرآنی عمل کنیم، این قرآن نیاز امروز ماست. این نه تنها نیاز ملت ما و جامعه اسلامی است، بلکه نیاز جامعه بشری نیز هست، مردم عاقل و آزاده جهان نیازمند قرآن هستند. قرآن با استکبار مخالفت می کند، قرآن است که صریحاً با ظلم مبارزه می کند. مشکل امروز مردم دنیا همین اعتماد به ظالمان است، اما فرهنگ قرآن مبارزه با ظالمان و ظالمان است.

فرمانده ناوگان سپاه همچنین خاطرنشان کرد: قطعاً باعث افتخار ماست که پاسداران انقلاب اسلامی مورد قبول دشمنان اسلام و ظالمان قرار نگرفته است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید