ما به کاهش غرامت فدراسیون فوتبال ویلمتو خوشبین هستیم / فیفا مهلت بدهد، فضا را پیچیده نکنید

ساعت: 16:57
تاریخ انتشار: 1300/09/16
کد خبر: 1790384

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اکنون اساسنامه از سوی سه عضو مجمع فدراسیون، فیفا و دولت رد شده است و امیدواریم در گام چهارم فوتبال ایران دچار بحران نشود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شهاب الدین عزیزی هادم رئیس فدراسیون فوتبال در مراسم یادبود مرحوم پرویز دهداری گفت: اولین بار بود که فیلمی با این جزئیات می دیدم و دوست داشتم. اگر امروز فوتبال افتخار می کند، بسیاری از آن به تاریخ و ریشه های اصیل و دیرینه این عزیزان برمی گردد. خیلی خوشحالم که در جمع این عزیزان و پیشکسوتان جامعه فوتبال هستم. امیدوارم همکارانم از فدراسیون فوتبال برای خدمت بیشتر به دوستان برنامه ریزی کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره وضعیت تیم ملی گفت: خدا را شکر و با وجود همه تنگناها و مشکلاتی که در گذشته وجود داشت، تیم های ملی فوتبال ایران بی سابقه و رکورد دار عمل کردند و در آخرین گام برای رسیدن هستیم. جام جهانی. “بیایید دریابیم.

وی به موضوع اساسنامه و ضرب الاجل فیفا برای تصویب قانون جدید در دولت و مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: مهمترین موضوعی که باید به آن اشاره کنم اساسنامه این فدراسیون است. ما چالش بسیار بزرگی داریم و امیدوارم برخی افراد غیر منطقی این مشکل را بزرگ نکنند. تعهدی که در دولت قبل داده شده است؛ دولت محترم وقت، مجمع فدراسیون و فیفا آن را تایید کرده اند و اکنون موضوع را به مجلس شورای اسلامی ارائه کرده اند و فیفا در تاریخ 10 اسفند 1392 به تایید نهایی خواهد رسید. طبق صحبت هایی که با جانی اینفانتینو در قطر انجام شده، رفتار آنها پیوند داده شده است و ضرب الاجلی را تعیین کرده اند که باید تا 31 مارس رعایت کنیم. امیدوارم مجلس شورای اسلامی بتواند با درایت و عقلانیت ملت را شیرین کند.

عزیزی هادم همچنین اذعان داشت: اگر تیم ملی ایران با نظر درست به جام جهانی صعود کند; سپس زمان تعیین شده توسط فیفا به پایان می رسد. بهمن ماه اینفانتینو به تهران می آید که خدای ناکرده مصادف با صعود تیم ملی خواهد بود. در این شرایط سخت زندگی امیدواریم این افزایش را در کنار هم داشته باشیم و فضا را پیچیده نکنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اکنون اساسنامه از سوی سه عضو مجمع فدراسیون، فیفا و دولت رد شده است و امیدواریم در گام چهارم فوتبال ایران دچار بحران نشود. باید می گفتم که همه بدانند.

عزیزی هادم به پرونده مارک ویلموتس در دادگاه CAS اشاره کرد و تاکید کرد: موضوعی که باید به آن اشاره کنم، پرونده ویلموتس است که هفته آینده تیم حقوقی آن برگزار می شود. سه شنبه آینده جلسه دستیاران ویلموتس است که امیدوارم میزان غرامت کاهش یابد و رای نهایی در ژانویه صادر می شود که امیدوارم با کاهش همراه شود.

رئیس دانشکده هنر به موضوع تبلیغات محیطی نیز اشاره کرد و خاطرنشان کرد: موضوع مهمی که باید به آن اشاره کنم فضایی است که در بحث تبلیغات محیطی برای باشگاه ها ایجاد می شود. اراده فدراسیون فوتبال قویتر از گذشته بود و ما در حال انجام این کار هستیم. برای اولین بار قسمت مناسبی به باشگاه ها اختصاص داده شده است که اگر باشگاه می تواند از آن استفاده کند، بیاید و استفاده کند و اگر باشگاه شرایط استفاده از این فضا را ندارد، می توانند با سازمان لیگ قرارداد ببندند.

وی در پایان گفت: این یکی از اقدامات مهم فدراسیون فوتبال بود که با هماهنگی درون سازمانی در فدراسیون انجام شد. این اولین تجربه ما با انصراف از فضای تبلیغاتی است که می تواند اشکالاتی داشته باشد. امیدواریم با هم برنامه ریزی کنیم و سال آینده فصل بهتری داشته باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید