ما جزئیات دعاوی شهرداری یاسوج را در اختیار سامانه دادگستری داریم/ دعاوی مبتنی بر تعامل


ساعت: 16:30
تاریخ ارسال: 1301/05/13
کد خبر: 1887917

نستان مقدم درباره آخرین وضعیت پیگیری مطالبات خود توسط دستگاه های اجرایی توضیحاتی ارائه کرد و گفت: برای پرداخت مطالبات تعاملاتی داریم و این مطالبات باید پرداخت شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نستان مقدم در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ، در خصوص آخرین وضعیت مطالبات شهرداری یاسوج از دستگاه های اجرایی، گفت: مطالبات شهرداری مطالبات شهروندان عادی شهر یاسوج است که پرداخت این مطالبات منجر می شود. به -خدمات خوب به شهروندان

شهردار یاسوج با بیان اینکه میزان این درخواست ها با به روز رسانی ها بیش از 160 میلیارد تومان است، گفت: نهادها موظفند بدون مکاتبه با مسئولانی مانند استاندار این بدهی ها را پرداخت کنند اما مدیران می گویند پرداخت این بدهی هاست. درخواست ها و همچنین پیگیری آن از ردیف های بودجه باعث محرومیت هایی در سطح کشور می شود، اما گاهی که این مسائل را در سطح کشور دنبال می کردیم، نگاه کشور و سطح نگاه آنها مطلوبتر بود، یعنی در استان. ، این درخواست ها مغرضانه نادیده گرفته می شوند، با وجود اینکه تعداد این دستگاه هایی که از کار می افتند زیاد نیست.

این مسئول با بیان اینکه این مطالبات در هیئت برنامه ریزی با حضور استاندار و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور مطرح شد، گفت: پیشنهاد این مطالبات پرهیز از هرگونه بهانه ای برای عدم پرداخت مطالبات توسط دستگاه های اجرایی بوده است. با توجه به نکات برجسته استاندار و دستورات وی، آنها موظف شدند بدهی شهرداری خود را در نامه های پرداختی نوروزی خود ارائه کنند.

مقدم ادامه داد: پیگیری از مراجع نظارتی برای این درخواست ها همراه با روش های دیگر پیگیری شد، از طرفی مذاکرات با دستگاه قضایی پیگیری شد و این درخواست ها به آنها اجابت شد زیرا این درخواست ها می تواند در حوزه باشد. زیرساخت، ورود و خروج شهر و خدمات و رفاه شهروندان باید هزینه شود

وی در پایان افزود: بر اساس قانون درآمد پایدار رئیس جمهور مجوز حساب از برداشت از دستگاه ها را تا مهر مودیان، معاملات و دستگاه هایی که مطالبات دارند ردیابی کرد، اما تعامل داریم زیرا طبق با دستور استاندار و معاون عمرانی، پیگیر این ادعاها هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید