ما در اقدام قاطع علیه شورشیان عقب نخواهیم نشست

ما در اقدام قاطع علیه شورشیان عقب نخواهیم نشست

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای از اقدامات قاطع قوه قضائیه در رسیدگی حقوقی و قضایی به پرونده افراد مرتبط با سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی و اجرای حکم اعدام چهار تن از آنان قدردانی کرد و از برخورد عادلانه و جدی با مرتکبان جنایات.

در بخشی از این بیانیه آمده است: عملیات شگفت انگیز شناسایی و دستگیری شبکه راهزنان و اوباش مرتبط با سرویس اطلاعاتی و جاسوسی رژیم صهیونیستی که با همکاری و اقدامات مشترک «سازمان اطلاعات انقلاب اسلامی» انجام شد. سپاه پاسداران” و “وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران” در خرداد ماه امسال و متعاقباً در سیر رسیدگی قانونی و قضایی به پرونده، حکم صادر و سپس تجدیدنظرخواهی و تجدیدنظرخواهی در دیوان عالی کشور و حکم قطعی صادر شد که در نهایت منجر به اعدام چهار تن از مجرمان و محکومیت تعدادی دیگر شد؛ بار دیگر حساسیت و جدیت دستگاه قضایی نسبت به اجرای عدالت و حفظ امنیت و سلامت شهروندان نشان داده شده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این بیانیه از اقدامات قاطع قوه قضائیه قدردانی کرد و آن را گامی امیدوارکننده و امیدوارکننده در جهت ایجاد بازدارندگی موثر و تقویت روحیه اعتماد و اطمینان مردم نسبت به برخورد صادقانه و جدی با عاملان جنایت خواند. به ویژه جنایتکارانی که با دشمن همکاری می کنند می دانند به ملت شریف و قهرمان ایران ظلم و خیانت کرده اند و تاکید کرد: ادامه رسیدگی قاطع و سریع به پرونده متهمان مربوط به اقدامات تخریبی، تروریستی و تجزیه طلبانه اخیر که مرتکب جنایت علیه امنیت کشور و جان و مال و ناموس مردم شده و خسارات سنگین و جبران ناپذیری به ملت و نظام اسلامی وارد کرده اند، انتظار می رود این امر به خواست عمومی و به فضل الهی تبدیل شود. ، توسط قوه قضائیه برخورد خواهد شد.

در بیانیه سپاه آمده است: نیروهای امنیتی، اطلاعاتی، انتظامی و بسیج کشور باید ضمن مقابله با تهدیدات امنیت و نظم اجتماعی با خویشتن داری و اطلاعاتی و شکاف در صفوف فریب خوردگان، به اعتراضات و مطالبات به حق مردم توجه بیشتری داشته باشند. از برخورد قاطع و مقتدرانه با شورشیان، راهزنان مسلح و تروریست های اجیر شده دشمن دریغ نکنید.

در پایان این بیانیه آمده است: نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران با استعانت از خداوند متعال با غلبه بر قیام جدید دشمن در بستر جنگ ترکیبی و غلبه بر جریان کنونی شرایط، متحد و متحد بمانید، با تلاش و قدرت بیشتر به سوی هدف، سفرهای طولانی که به عصر ظهور منتهی می شود، به پیش ادامه خواهد یافت و بار دیگر با شکوه و عظمت علم و بصیرت خود، جبهه متحد دشمن را مقهور خود می کند.

دیدگاهتان را بنویسید