ما در مبارزه با فساد شکست نمی خوریم

ساعت: 10:47
تاریخ ارسال: 11/01/1401
کد خبر: 1923470

موضوع مورد مطالعه و پیگیری جدی قرار گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: به محض اطلاع از اتفاقات رخ داده در یک باشگاه فوتبال غیرمجاز در مشهد، موضوع به صورت جدی بررسی و پیگیری شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، علی اکبر هاشمی جواهری در خصوص شایعات و جنجال های پیش آمده در فوتبال استان گفت: همچنین بعد از اینکه آمدند اخبار اولیه حاکی از آن است که به حراست این اداره دستور داده شده است.کلیه ورزش و جوانان باید همه جوانب موضوع را به دقت بررسی کنند تا صحت و ابعاد آن مشخص شود و در مبارزه با فساد کوتاهی نکنند.

وی ادامه داد: تاکنون نواقص زیادی در تیم فوتبال استان مشاهده شده است و در صورت تایید این موضوع در بررسی های ما قطعا با عوامل دخیل در این حادثه برخورد قاطع و قانونی خواهد شد. جامعه ورزش جامعه سالمی است. جامعه و برخی رفتارهای احتمالی را نباید به کل جامعه ورزشی نسبت داد. از روز اولی که وارد شدیم بحث ارتقای سلامت ورزش خراسان را مد نظر قرار دادیم و در این زمینه با هیچکس سازش نمی کنیم. در صورت مشاهده تخلف، مطمئن باشید که با قاطعیت ترین حالت با آن برخورد خواهیم کرد.

وی همچنین درباره انتشار اخباری مبنی بر فعالیت این باشگاه بدون مجوز و حضور در مسابقات گفت: این یکی از موضوعات مهم است و در حال بررسی است و نحوه حضور یک باشگاه بدون مجوز در مسابقات تخلف آشکار است.

دیدگاهتان را بنویسید