ما دوست داریم فصل کابوس را به خوبی به پایان برسانیم


ساعت: 00:50
تاریخ انتشار: 1402/02/25
کد خبر: 1838866

سرمربیان ذوب آهن و تراکتورسازی در نشست خبری پس از دیدار هفته بیست و هفتم که با تساوی به پایان رسید صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی تارتار سرمربی ذوب آهن پس از تساوی 0-0 تیمش مقابل تراکتورسازی گفت: حالم خوب نیست اما به احترام شما خبرنگاران به نشست خبری آمدم. نمی دانم چرا این اتفاق برای من و ذوب آهن می افتد. چند سالی است که این اتفاق با آهن‌آلات می‌افتد. در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی گفتم که ما یک تیم پوست کلفتی هستیم که اینجا در جدول (رده دهم) هستیم. اگر به ما حق می دادند برای کسب سهمیه می جنگیدیم.

وی خطاب به رئیس هیئت داوران گفت: آقای افشاریان! خوشحال نیستیم بعد از هر مسابقه چند هفته داور و کمک داور خود را محروم کنیم. برای مسابقه ما داور انتخاب کنید تا اشتباه نکند. ما نمی توانیم تمام این اشتباه را تحمل کنیم. داوری که به وسط زمین رفت و گل را به درستی اعلام کرد؛ چرا برگشتی؟ آیا می توانید به این همه تحقیر این همه بازیکن و مربی پاسخ دهید؟ فکر نمیکنم.

این قاضی را به خدا می سپارم تا هدف ما را برگرداند». او گفت: خدا می داند که چگونه از ما انتقام بگیرد. ذوب آهن از همه نظر بهترین تیم زمین بود و بر بازی مسلط بود. تراکتور هم بازیکنان بزرگ و مربیان خوبی دارد. به آنها خسته نباشید می گویم اما امروز تیم ما باید حداقل هفتم می شد. اگر اشتباهات دیگر داوری را در نظر بگیریم، حالا باید برای کسب سهمیه آسیایی بجنگیم.

تارتار با تمجید از باشگاه ذوب آهن گفت: به نظر من تیم های خوبی با ساختاری مثل ذوب آهن که تجهیزات و عملکرد خوبی داشته باشند را دوست ندارند و این یکی از مشکلات فوتبال ماست. با این ساختار، مدیریت، نیروی کار و هواداران نباید از یک تیم به این خوبی سوء استفاده کرد. دیگه نمیخوام حرف بزنم ولی باید فکر کنم. اتفاقی که می افتد یک اشتباه بسیار جدی و البته درست را برای ما ایجاد می کند که سه یا چهار کمک داور مشخص کردند.


ساغلام: دوست داریم فصل کابوس را به خوبی به پایان برسانیم

ارطغرول ساغلام سرمربی تراکتورسازی در نشست خبری پس از تساوی 0-0 تیمش مقابل ذوب آهن گفت: ابتدا باید به این نکته اشاره کنم که با 7 امتیازی که در سه هفته اخیر کسب کرده ایم آخرین حریف هستیم. . . می دانستیم که باید سخت کار کنیم تا از زمین خارج شویم. با توجه به اینکه شهرستان هودرو و فجر امتیاز از دست داد، هر امتیازی که اینجا کسب کردیم بسیار مهم بود. واقعا بازی سختی بود و ذوب آهن تیم خوبی بود.

وی ادامه داد: اگر دقایق پایانی را از دست بدهیم، بقیه بازی متعادل بود. راستش را بخواهید، تعادل بازی بعد از شیفت های ما به هم خورد. اما از نظر نتیجه برای ما خیلی مهم بود که بازی را نباختیم و بازی را به عنوان میهمان از خانه با یک امتیاز به پایان برسانیم. هفته آینده سعی می کنیم مقابل هواداران خوب بازی کنیم و این فصل را که پر از سختی و مشکل بود، با خیالی آسوده به پایان برسانیم. به صراحت می توانم بگویم سخت ترین فصل تاریخ این تیم را به دلیل مشکلاتی که از ابتدای فصل با آن مواجه بودیم و به دلیل شرایط بد تراکتورسازی پشت سر می گذاریم.

سرمربی تراکتورسازی گفت: خدا را شکر نتایج خوبی کسب کردیم و دوست داریم در بازی بعدی هم همین روند را ادامه دهیم تا این فصل را به دور از کابوسی که تاکنون داشتیم به پایان برسانیم و امیدواریم برای فصل آینده برنامه ریزی کنیم. واقعاً درست است که هواداران ما بازی ما را در دو هفته گذشته با خیال راحت تماشا کنند.

ساغلام درباره لیست فصل آینده خود و سرنوشت پیمان بابای گفت: تا الان لیستی تهیه نکرده ایم و اصلا به این مسائل فکر نمی کنیم. بیشتر تمرکز ما روی حفظ تیم در لیگ است. وقتی خیالمان راحت شد، با مالک و مدیران درباره برنامه صحبت می کنیم. اگر تیم فصل آینده برای قهرمانی بجنگد، باید صحبت کنیم. ما تاکنون لیستی از افرادی که باید جدا شوند تهیه نکرده ایم و اصلاً فکر نمی کنیم. اما به صراحت می توانم بگویم هواداران تراکتور امسال واقعا ناراحت بودند و لحظات تلخی داشتند. باید تیم را برای قهرمانی در فصل آینده آماده کنیم و این دوران تلخ را از دل هواداران خارج کنیم. در واقع هنوز در مورد بازیکنان فصلی که برای قهرمانی بسته می شود تصمیم نگرفته ایم.

وی در پاسخ به سوالی درباره گلی که داور در آفساید اعلام کرد ابراهیم زاده گفت: این صحنه را ندیدم. در هفته های اخیر تصمیماتی به ضرر برخی تیم ها گرفته شده است. من ندیده ام و نمی توانم چیزی بگویم. اما اشتباهات قضایی نیز وجود دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید