ما می خواهیم به معنای واقعی “تیم” باشیم / من کاوه را می خواهم

ساعت: 20:08
تاریخ انتشار: 1301/10/16
کد خبر: 1922165

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: هنوز با بازیکنان ایرانی آشنایی کامل ندارم اما تصمیم نهایی را خواهم گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پاکو حامز سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی پس از پیروزی 2 بر صفر تیم فوتبال تراکتورسازی مقابل استقلال در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال گفت: با این برد قدرت بیشتری برای ادامه رقابت ها گرفتیم زیرا آنها بازی کردند. خوب فوتبال مقابل یکی از بهترین تیم های لیگ برتر و ما درست خواستیم. این برد شایستگی تراکتوری ها را نشان داد. آنها هر کاری که من می خواستم در زمین انجام دادند.

وی با بیان اینکه می خواهیم به معنای واقعی «تیم» باشیم، تصریح کرد: حرکات انفرادی گاهی سخت است اما در لیگ ماراتن باید یک تیم باشیم و هر روز در آن زمینه پیشرفت می کنیم. امروز نشان دادیم که یک تیم هستیم، البته می خواهیم در زمینه خلاقیت فردی هم عملکرد خوبی داشته باشیم.

سرمربی تراکتورسازی در خصوص نقل و انتقالات زمستانی گفت: می خواهیم بازیکنانی بیاوریم که کیفیت تراکتورسازی را بالا ببرند. اگر بتوانیم بازیکنی با کیفیت یا برابری با بازیکنان فعلی تیم پیدا کنیم، جذب می کنیم.

وی درباره نحوه بازی تیمش مقابل استقلال گفت: بعد از آن هم همینطور بازی خواهیم کرد. نوع بازی ما به نام حریف بستگی ندارد. ما به همه حریفان احترام می گذاریم اما در هر استادیومی که در آن بازی می کنیم به این شکل بازی خواهیم کرد و شکی نداریم که در جام حذفی فوتبال تهاجمی بازی خواهیم کرد.

حمس در مورد لیست خروجی تیمش گفت: فهرستی در ذهنم برای بهبود تیم دارم و در این باره با مدیر اجرایی باشگاه صحبت خواهم کرد. بازیکنان باکیفیت به سختی به دست می آیند، اما تیم هنوز باید در برخی پست ها تقویت شود.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در خصوص آینده کاوه رضایی تصریح کرد: به مدیریت باشگاه اعلام کردم که می خواهم کاوه بماند اما فقط نظر من در این زمینه تعیین کننده نیست. برای تعیین این بازیکن باید هر چه زودتر تصمیم گیری شود تا در صورت جدایی بتوانیم بازیکن جایگزین به خدمت بگیریم.

وی با تاکید بر اینکه بازی به بازی در حال پیشرفت بوده ایم، یادآور شد: با وجود شکست هفته گذشته مقابل نساجی، بازی خوبی انجام دادیم و امروز بسیار بهتر از بازی قبل بودیم.

حامس درباره احتمال جذب بازیکن خارجی گفت: هنوز شناخت کاملی از بازیکنان ایرانی ندارم و باشگاه و دستیارانم در این زمینه به من کمک می کنند، البته تصمیم نهایی را خودم می گیرم. می توانیم بازیکن خارجی بیاوریم. الان با خیلی از بازیکنان خارجی در ارتباط هستیم، اما آوردن آنها آسان نیست، برخی از آنها دستمزد بالایی می خواهند. ما بازیکنان زیادی از سراسر جهان را زیر نظر داریم تا تیم را تقویت کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید