ما هنوز 100% قهرمان نیستیم. از 4 بازی بعدی 12 امتیاز می خواهم / چرا غیبت قرمزها در لیگ قهرمانان آسیا قطعی نشد؟!


ساعت: 22:32
تاریخ انتشار: 91/02/24
کد خبر: 1838854

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: هنوز صددرصد قهرمان نشده ایم و به شاگردانم گفتم از 4 بازی آینده 12 امتیاز می خواهم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پس از برد مقابل فولاد گفت: به بازیکنانم خسته نباشید می گویم چون نشان داده اند شایسته قهرمانی هستند. بازیکنان سهم زیادی در موفقیتی که به دست آورده ایم دارند. در نیمه اول و دوم بهترین تیم زمین بودیم. بازی خیلی سختی بود اما ما موفق شدیم پیروز شویم. کاری به دیدار پرسپولیس و سپاهان نداریم و در بازی بعدی با کسب 3 امتیاز قهرمانی خود را ثبت خواهیم کرد. ما هنوز 100 درصد قهرمان نشده ایم. به شاگردانم گفتم از 4 بازی بعدی 12 امتیاز می خواهم. اگر در مسابقات آینده قهرمان شویم باید با تمام وجود حضور داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: از ابتدای فصل خریدهایی که انجام دادیم بر اساس سیستم بازی ما بوده است. این خرید چون دو بازیکن خوب ما را از هم جدا کردند، آنقدر دلتنگ او شدیم که مجبور شدیم رافائل را بیاوریم. امیدوارم اگر قهرمان شویم سیاوش و محمد حتما در تعطیلات قهرمانی باشند چون سهم زیادی در این موفقیت دارند.

مجیدی در خصوص غیبت استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: نمی دانم چرا خیلی ها به غیبت استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا توجه نمی کنند. . این سوال بسیار مهمی است ما خیلی روی این بازی ها حساب کردیم. خدای نکرده هفته آینده با هدایت باشگاه و فدراسیون این مشکل حل شود و قرمزها بتوانند در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کنند. اطلاعات فنی حذف تیم ها را نمی دانم. افرادی که اطلاعات کافی دارند باید صحبت کنند. تیم های زیادی که قابل مقایسه با تیم های ایرانی نیستند در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتند اما استقلال و پرسپولیس این شرایط را تجربه نکردند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: تنها قهرمانی استقلال برایم مهم است و به دنبال رکورد و نباختن نیستم. به شاگردانم افتخار می کنم که این رکورد را به ثبت رساندند اما هدفم قهرمانی است. جذابیت فوتبال این است که حردانی در دقیقه 90 بازی با نساجی توپ را به تیر دروازه زد و توپ گل نشد اما امروز به همین شکل گل زد. بابت ساختار باشگاه فولاد به مسئولان استانی تبریک می گویم. برای این تیم در ادامه مسابقات قهرمانی آسیا آرزوی موفقیت دارم. امسال تیم های خوب زیادی بودند. مس، پرسپولیس، فولاد و سپاهان تیم های خوبی بودند. فکر می کنم سطح مسابقات امسال نسبت به سال های قبل بالاتر بود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص عدم استفاده از آمانوف در این دیدار تصریح کرد: آمانوف بازیکن بسیار خوبی است و در آینده خواهید دید که شرایط او چگونه است. او در ماه رمضان روزه می گرفت و به همین دلیل کمی ضعیف بود. او در این دیدار از ناحیه زانو کمی احساس درد کرد و ترجیح دادیم به او استراحت بدهیم اما در دیدارهای بعدی می تواند برای استقلال بازی کند و ببینید چه کیفیتی دارد.

مجیدی در نهایت گفت: زستید می خواست با ما به اهواز بیاید و وضعیت اهواز را جویا شد و من به او گفتم که استقلال خانه دوم او در آنجا است. از همه بینندگان تشکر می کنم و امیدوارم بتوانیم با قهرمانی که بردیم دل آنها را شاد کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید